کد خبر: ۲۹۴۲۳۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
جعفر کاشاني از اعضاي هيات مديره پرسپوليس عنوان کرد که او هيچ اطلاعي از تمديد قرارداد با حميد درخشان براي فصل آينده ليگ‌برتر ندارد.
به گزارش پایگاه 598،کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: وقتی که باشگاه زیرساخت های درستی ندارد، ما باید در حال حاضر تمام تلاشمان را بکنیم تا بتوانیم پرسپولیس را به سوی باشگاه شدن ببریم. بعد از آنکه بحث حقوقی شکل گرفت ما می‌ توانیم برنامه های خاص بلندمدت برای پرسپولیس داشته باشیم. در آن شرایط است که ما می‌ توانیم از نخبگان باشگاه که وجهات و بضاعت علمی مورد نیازی را داشته باشند، در پرسپولیس استفاده کنیم.

او ادامه داد: در این شرایط بهترین تصمیم استفاده از آقای درخشان بود که مدتی است در کنار تیم قرار گرفته و از حق نگذریم تیم ما هم یک کم بدشانس هم هست چون پرسپولیس بد بازی نمی‌کند. داور در بازی با ملوان 2 پنالتی را برای ما نگرفت.

وی افزود: باشگاه ما هنوز آنقدر در چارچوب کار نمی‌کند که اگر عضو هیات مدیره پرسپولیس صحبتی در مورد ورزش بکند در مسائل دیگر باشگاه تاثیرگذار نباشد. یعنی ما هنوز باشگاه نشده ایم و در حقیقت تیم هستیم امیدوارم فرهنگ باشگاه داری در ایران جا بیافتد، منظورم این است که هر حرف و کاری که انجام می‌دهیم اثر منفی نداشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها