کد خبر: ۲۹۴۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۰

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه همراه شدن پلیس با مردم یکی از اهداف اصلی در برگزاری مراسم تاسوا و عاشورای حسینی بوده است گفت: در این ایام به جز تعداد معدودی جریمه که به دلیل سرعت و سبقط غیر مجاز بوده است هیچ گونه توقیف یا اعمال قانون دیگری صورت نگرفت.

سردار حسین رحیمی در گفت‌‌وگو با فارس بیان داشت: با وجود آنکه طی دو روز گذشته شاهد حضور گسترده دسته‌جات در خیابان‌های شهر تهران بودیم اما خوشبختانه با همکاری مناسبی که میان مردم و پلیس راهور ایجاد شده بود هیچ گونه توقف طولانی مدت در محورهای شهر ایجاد نشد.

وی گفت: از آنجایی که همراهی با مردم در هرچه باشکوه‌تر‌ برگزار شدن مراسم سالار شهیدان یکی از اهداف پلیس به حساب می‌اید در تاسوا و عاشورا به جز تعداد معدودی جریمه که به دلیل سرعت و سبقط غیر مجاز بوده است هیچ گونه توقیف یا اعمال قانون دیگری صورت نگرفت.

رحیمی به نقش موثر همیاران محرم پلیس در کنترل ترافیکی شهر نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این همیاران در کنار تعدادی از افراد که در دسته‌جات بودند مسئولیت هماهنگی با پلیس را بر عهده گرفتند که خوشبختانه بسیار اثرگذار ظاهر شدند و برخلاف سال‌های گذشته مانع از ایجاد هرگونه اختلاف و یا درگیری شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها