کد خبر: ۲۹۳۹۲۸
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
مجيد جلالي سرمربي سايپا در پايان مسابقه با عصبانيت در کنفرانس مطبوعاتي حاضر شد.
به گزارش "ورزش سه" جلالی این بازی را در حد زمین خاکی دانست و داور را مقصر اصلی شکست سایپا قلمداد کرد.

بازی در حد زمین خاکی بود
من این بازی را که دیدم یاد زمین خاکی افتادم که خودمان در بچگی بازی می‌ کردیم. هر کسی می‌ رسید یک دادی می‌ زد و داور تصمیم هایش عوض می‌ شد. داور نتوانست بازی را مدیریت کند و این بازی خراب شد.

هفته پیش کوچکترین حرفی نزدیم
هفته پیش و زمانی که فغانی یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت ما کوچکترین حرفی نزدیم. وقتی با استقلال بازی داریم بهترین داور را برای بازی ما می‌ گذارند. اما حالا در این بازی داوری را برای ما گذاشتند که نتوانست بازی را مدیریت کند. البته پنالتی درست بود ولی من روی اخراج حرف دارم. داور با تصمیمی که اول بازی گرفت کل بازی را به هم ریخت. متاسفانه ما داد می‌ زدیم داور تصمیم ها را به نفع ما می‌ گرفت و آنها داد می‌ زدند تصمیم را به نفع آنها می‌ گرفت.

این بازی می‌ توانست بهترین بازی لیگ باشد
این بازی می‌ توانست بهترین بازی لیگ باشد اما متاسفانه یک تصمیم داور همه چیز را خراب کرد. به هر حال ما هم وجود داریم و برای ما هم می‌ توانند داور خوب بگذارند.

با پرسپولیس بازی داشتیم ترکی داوری می‌ کرد
اگر بجای نفت‌تهران با پرسپولیس بازی داشتیم قطعا محسن ترکی داوری می‌ کرد. انگار فقط استقلال و پرسپولیس در فوتبال ایران وجود دارند. این همه دنبال استقلال و پرسپولیس دویدید یک بار هم به تیم های دیگر توجه کنید شاید آنها هم توانستند به فوتبال کمک کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها