کد خبر: ۲۹۳۸۹۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
سرخپوشان تبريز هنوز که هنوز است باخت سنگين مقابل پديده مشهد در خانه شان را فراموش نکرده اند، اما بازيکناني که اعتقاد دارند بايد هر چه زودتر اين شکست را فراموش کنند و به فکر بازي با صباي قم باشند.
به گزارش "ورزش سه"، میرهانی هاشمی در مورد این دیدار گفت: به نظر من تیم ما تمرکز لازم را نداشت در عوض هافبک های پدیده دوندگی زیادی داشتند. ما هم 2 گل اول را روی اشتباهات فردی دریافت کردیم. گل دوم هم بد دقیقه ای وارد دروازه ما شد، درست زمانی که نیمه اول رو به اتمام بود به خاطر همین پدیده ای ها روحیه گرفتند و راحت تر نیمه دوم را آاغاز کردند و در این نیمه رضا ناصحی با پای غیرتخصصی اش که حتی بغل پا زدن با پای راست برایش سخت است یک گل قشنگ به ما زد. خلاصه از این باخت ها برای هر تیمی پیش می‌ آید. انشاالله که در بازی های بعدی اشتباهات فردی صورت نگیرد و بدشانسی هم دست از سر ما بردارد.

او در مورد اینکه فکر نمی‌ کند تراکتور از کورس قهرمان عقب افتاده، ادامه داد: فعلا که شرایط طوری پیش رفته که ما یک پله پایین آمدیم اما اگر در یک بازی نتیجه بگیریم همه چیز درست می‌ شود. ما با صدرجدول فاصله چندانی هم نداریم.

وقتی از مدافع تراکتور سوال شد که فکر نمی‌ کند ساختار دفاعی تیمشان مشکل دارد پاسخ داد: این قضیه را کادرفنی باید بررسی کند چون ممکن است هم در لیگ و هم در جام باشگاه های آسیا به مشکل بربخوریم.

این بازیکن در مورد اینکه هنوز تراکتور شانس قهرمانی دارد ادامه داد: قهرمان شدن در لیگ یکسری فاکتورها می‌ خواهد که خدا را شکر تراکتورسازی آنها را داراست. تقریبا 11 هفته از لیگ باقی مانده و هنوز هیچ چیز معلوم نیست بنابراین نمی‌دانم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما باید از لحاظ روحی روانی خودمان را تقویت کنیم تا جزو تیم هایی باشیم که سهمیه آسیایی می‌ گیرند. اما کار خیلی سختی پیش رو داریم از آنجایی که تراکتور قهرمان جام‌حذفی و 2 سال نایب قهرمان لیگ شده، هیچ چیزی به جز قهرمانی هواداران این تیم را راضی نمی‌ کند. امیدوارم بتوانیم جواب زحمات کادرفنی را بدهیم و هواداران را نیز خوشحال کنیم.

هاشمی در پایان در مورد دیدار با صبا در هفته بیستم افزود: همه بازی ها مخصوصا در نیم فصل دوم سخت است. چه با نفت‌مسجدسلیمان بازی کنیم چه با تیم های بالای جدولی. صبایی ها در بازی قبل خوب نتیجه نگرفتند و قطعا برای جبران می‌ آیند، ما در دو بازی قبلی نتیجه نگرفتیم و قصدمان گرفتن 3 امتیاز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها