کد خبر: ۲۹۳۸۹۲
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
مدافع استقلال‌خوزستان که در دقايق پاياني دربي اهواز کاملا عصباني شده بود، اعتقاد دارد که فولادي ها با ترس مقابلشان بازي کردند.
به گزارش "ورزش سه"، مجیدی در مورد باخت فولاد گفت: اگر راستش را بخواهید باید بگویم که فولادی ها از ما ترسیدند و بازیکنان این تیم ترس و واهمه داشتند. به همین خاطر اول بازی اصلا جلو نیامده اند، در ضمن این تیم قهرمان لیگ ایران در فصل گذشته است و تیم بسیار خوبی است و اکثر تیم ها را برده، اما ما سرشار از انگیزه جلوی این تیم بازی کردیم ولی به دلیل اخراج موسی کولیبالی شیرازه تیم ما از هم پاشید و گل زودهنگامی که بعد از این اخراج دریافت کردیم اوضاع را بدتر کرد. در این بازی خیلی به ما فشار آمد، شرمنده هوادارانی شدیم که به ورزشگاه آمدند اما از حیثیت استقلال در بازی بعدی دفاع می‌ کنیم.

او در همین باره ادامه داد: در دور رفت به شکل بدی به فولاد باخته بودیم خیلی دلمان می‌ خواست که در این بازی جبران کنیم. تمام تلاشمان را هم کردیم اما وقتی جلوی تیم خوب فولاد نزدیک به 80 دقیقه 10 نفره بازی می‌ کنیم قطعا کار سختی داریم. ما فشار زیادی را متحمل شدیم.

هنگامی که از مدافع آبی‌پوشان اهواز سوال شد فکر نمی‌ کند خط دفاع تیمشان عملکرد ضعیفی داشته، پاسخ داد: متاسفانه در 4 بازی اخیر 10 گل خوردیم ولی بالاخره تیمی که گل می‌ خورد همه مقصر دریافت گل هستند. دقیقا همانطور که وقتی گل می‌ زند همه باعثش می‌ شود. شرایط در نیم فصل دوم بسیار سخت و حساس است پس باید بیشتر از این ها حواسمان را جمع کنیم.

مجیدی در پایان در مورد دیدار با ذوب‌آهن در هفته بیستم افزود: فقط امیدوارم که دست پر از اصفهان برگردیم. ذوب‌آهن تیمی است که در 5 هفته گذشته باخت نداشته ولی ما هم می‌ خواهیم نتایج دو هفته گذشته را جبران کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها