کد خبر: ۲۹۳۸۸۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
محمد قاضي مهاجم فولاد خوزستان معتقد است که اين تيم با صدر نشيني در ليگ، اميدواري بيشتري براي حضور در رقابتهاي آسيايي دارد.
به گزارش پایگاه 598،قاضی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: داربی اهواز خدا را شکر به سود ما تمام شد. حریف هم بازیکنان جوان و خوبی دارد. اما آنها از نیمه نخست 10 نفره شدن و این مساله کمی کار ما را ساده تر کرد. در کل بازی خوبی مقابل اهوازی ها انجام دادیم و توانستیم با کسب سه امتیاز به صدر جدول صعود کنیم.

او ادامه داد: به هر حال فولاد مدافع عنوان قهرمانی در لیگ است و من فکر می کنم با توجه به مشکلاتی که در زمینه بازیکنان سربازش داشته ، کار سختی را تا اینجا انجام داده است. من امیدوارم که هر چه زودتر مشکل این بازیکنان حل شوند و آنها بتوانند در بازیهای آسیایی در کنار فولاد باشند.

قاضی با اشاره به خریدهای فولاد گفت: من و مسلمان و آل نعمه آمدیه ایم که با توجه به تجربیاتی که داریم بتوانیم در لیگ و آسیا برای فولاد مثمر ثمر باشیم. فکر می کنم که تا اینجای کار هم تمام تلاشمان را در ترکیب این تیم کرده ایم.

وی افزود: هنوز خیلی زود است که در مورد قهرمانی در لیگ صحبت کنیم. رقابتها در میان تیمهای بالای جدول از جهت صدر نشینی و میان تیمهای ته جدول نیز از بابت عدم سقوط به لیگ یک، بسیار حساس است. برای همین همه بازیها برای ما بسیار مهم است. هر چند که هر بازی با تیمهای بالای جدولی برای ما حکم فینال را دارد.

قاضی در پایان با اشاره به بازی مقابل سپاهان، گفت: ما این هفته مقابل سپاهان بازی داریم. سپاهان از جمله تیمهای خوب و با مهره لیگ است و از این بابت که با این تیم بر سر صدر نشینی باید بجنگیم، بازی حساسی است. امیدوارم که بچه های ما بتواند 3 امتیاز این دیدار را کسب کنند و صدر نشینی ما تداوم داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها