کد خبر: ۲۹۲۸۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
جلال طالبي سرمربي سابق تيم ملي به عنوان يکي از اعضاي کميته فني فدراسيون فوتبال انتخاب شد.
به گزارش پایگاه 598،طالبی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: به عقیده من این حرف درست نیست که هیچ کس حق ندارد از سرمربی تیم ملی انتقاد کند. فکر نمی کنم که هیچ کس در دنیا باشد که نشود از او انتقاد کرد. متاسفانه آقای کی روش هم لحنش در پاسخ به مربیان داخلی منصفانه و مودبانه نبود. به هر حال مربیان داخلی در ایران به دنیا آمدند و دارند با همین امکانات و در حد توانشان به این کشور خدمت می کنند. پس بهتر بود که آقای کی روش هم مودبانه تر رفتار کند.

او ادامه داد، یک مدتی بود که آقای محصص و آقای معینی از من می خواستند که به عنوان یکی از اعضای کمیته فنی فعالیت کنم. بعد از اینکه با خودم فکر کردم، دیدیم که از اینکه بخواهم به جوانان این مملکت خدمت کنم خوشحال می شوم و دوست دارم که در اختیار کشور باشم. در اولین جلسه ای هم که بیشتر برای آشنایی بیشتر برگزار شده بود. قرار شد که من بیشتر در زمینه تیمهای پایه مخصوصا تیم امید که قرار است به رقابتهای المپیک برود، همکاری کنم. قرار است کمیته فنی جایی باشد که ما مربیان عزیز تیمهای پایه را جمع کنیم . تا جایی هم که امکان دارد در مسایل فنی و غیر فنی پاسخگوی این دوستان باشم.

طالبی با اشاره به صحبتهای مربیان لیگ در مورد کی روش، گفت: به عقیده من نظر تمام مربیان لیگ میتوانند در مورد کی روش نظر بدهند و نظرشان هم محترم است.نقد باید منصفانه باشد. مربی ایرانی و خارجی هم ندارد. هر کسی می تواند نظرش را بگوید و هیچ کس در دنیا نیست که نتوان از او انتقاد کرد.به عقیده من پاسخ آقای کی روش به مربیان داخلی هم منصفانه و مودبانه نبود.به هر حال این مربیان در ایران به دنیا آمدند و با وجود امکانات و شرایط موجود تمام تلاششان را انجام دادند و دارند به این کشور خدمت می کنند. من فکر می کنم که از هر دو طرف باید طوری رفتار کنند که انتقادها بتواند برا ی فوتبال ما راهگشا باشد.

وی افزود: من به نتیجه نتایج و یا سبک کاری آقای کی روش کاری ندارم که درست است یا نه؟ اما اینکه او در 4 سال اخیر در کنار تیم بوده و کارنامه و تجربیات خوبی که در عرصه بین المللی دارد. نشان می دهد که تداوم همکاری با او به نفع فوتبال است. اگر دراین مقطع بخواهیم برویم یک نفر را بیاوریم زمان می برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها