کد خبر: ۲۹۲۸۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه مصوبه هسته‌ای مجلس پاسخی محکم به ادبیات زورگویانه آمریکا است، گفت: مجلس نمی‌گذارد انقلاب اسلامی با عنوان و نام مذاکرات نفی شود.

به گزارش پایگاه 598، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی امروز در گفت‌وگو با فارس با تاکید بر اینکه تصویب طرح یک فوریت الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای پیام مهمی را از سوی انقلاب اسلامی به جهانیان به ویژه استکبار صادر کرد، اظهار  داشت: آنچه مسلم بوده جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی آنچنان عزتمندانه مسیر رشد و بالندگی را طی کرده که اجازه اعمال زور را به کسی نمی‌دهد.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی پیام‌های مهم و موثری را در عرصه بین‌المللی به منظور بیداری و آگاه کردن ملت‌ها صادر می‎کند که تصویب طرح یک فوریت الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای از جمله این پیام‌ها به شمار می‌رود.

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای پاسخی محکم به ادبیات زورگویانه و تهدیدآمیز آمریکایی‎‎هاست، خاطرنشان کرد: آمریکا همواره چه در مذاکرات و چه در غیر مذاکرات با ما با زبان تهدید صحبت می‌کند و در مذاکرات هم امروز می‌بینیم که چگونه قصد اعمال فشار بر ما را دارد.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: پیام مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای این است که عزت ایرانی و غرور ایرانی قابل مذاکره نبوده و مجلس تمام قد از حقوق و منافع ملی کشور حمایت می‌کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای قدرت چانه‌زنی ما را در مذاکرات بالا برده که این خود به معنای پاسخی محکم به ادبیات زورگویانه آمریکایی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: پیام مجلس شورای اسلامی به آمریکایی‌ها و 1+5 این است که هر قدر مذاکره‌کنندگان ما در مذاکرات تحت فشار قرار گیرند، مجلس نمی‌گذارد انقلاب اسلامی با عنوان مذاکرات نفی شود.

قاضی‌زاده تاکید کرد: ما نمی‌گذاریم با عنوان مذاکرات عزت ایرانی، غرور ایرانی و تمامی داشته‌های انقلاب اسلامی نفی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها