کد خبر: ۲۹۲۳۶۶
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
مدافع سایپا گفت: تفاوت استقلال و سایپا در این است که مهره‌های آنها دستمزد‌های میلیاردی می‌گیرند اما بازیکنان سایپا اکثرا جوان و کم ادعا هستند.
ابراهیم شکوری در خصوص دیدار سایپا و استقلال اظهار داشت: بازی با تیم بزرگی مثل استقلال همیشه جذابیت و حساسیت خاص خودش را دارد و ما به دنبال این هستیم که با پیروزی در این دیدار همچنان فاصله کم خود را با تیم‌های بالای جدول حفظ کنیم.

وی ادامه داد: تفاوت استقلال و سایپا در این است که مهره‌های آنها دستمزد‌های میلیاردی می‌گیرند اما بازیکنان سایپا اکثرا جوان و کم ادعا هستند. این در حالی است که سایپا در نیم فصل 3 بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد و استقلال چند مهره خوب جذب کرد تا شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد.

مدافع سایپا با تاکید بر اینکه این تیم چیزی از استقلال کم ندارد، تصریح کرد: فاصله ما با استقلال فقط 4 امتیاز است و این نشان می‌دهد که تیم ما با وجود کمترین هزینه نسبت به دیگر تیم‌های بالای جدول، چقدر در نتیجه‌گیری موفق عمل کرده است. در حال حاضر از مردم کرج انتظار داریم در بازی فردا (چهارشنبه) با حضور در ورزشگاه از تیم شهر خود حمایت کنند چرا که سایپا تیم متعلق به کرج است.

شکوری در ادامه به مشکلات مالی تیمش اشاره کرد و یادآور شد: وقتی تیم ما تا این حد خوب عمل کرده از مسئولان سایپا انتظار می‌رود حداقل در پرداخت دستمزد بازیکنان این قدر تاخیر نیندازند. تیم‌های بالای جدول برای فصل جاری بیش از 17، 18 میلیارد هزینه کرده‌اند اما باشگاه سایپا خیلی کمتر از این حرف‌ها هزینه کرده تا حدی که بالاترین قرارداد مالی بازیکنان ما 420 میلیون تومان است.

وی افزود: در شرایطی که دستمزد بازیکنان تیم ما تا این حد پایین است و نتایج خوبی هم کسب کرده‌ایم انتظارمان از مسئولان باشگاه پرداخت به موقع قرارداد‌ها است چرا که واقعا حیف است این مسئله باعث بوجود آمدن مشکلات در تیم شده و در روند رو به رشد تیم خللی وارد کند.

شکوری در خصوص اینکه گفته می‌شود خیلی دوست داشت نیم فصل به پرسپولیس بیاید اما مسئولان سایپا این اجازه را به او ندادند، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال بازی کند و من هم تجربه چند سال بازی در پرسپولیس را دارم و خیلی دوست دارم شرایطی فراهم شود تا دوباره به این تیم برگردم. در نیم فصل باشگاه پرسپولیس برای جذب من به باشگاه سایپا نامه زد اما به طور جدی پیگیر این قضیه نشدند و من هم چون قرارداد داشتم نمی‌توانستم بدون اجازه باشگاه در مورد رفتن با پرسپولیس تصمیم بگیرم. اگر قسمت شود فصل بعد به تیم محبوبم باز خواهم گشت.
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها