کد خبر: ۲۹۲۲۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۳
فوتبال ایتالیا نقل و انتقالات خود را تقریبا به انجام رسانده است، آخرین روزهای فصل جابجایی زمستانی در حال سپری شدن است و تاکنون مهمترین جابجایی نیز به انجام رسیده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، به روزهای پایانی فصل جابجایی زمستانی در فوتبال اروپا نزدیک می‌شویم. تیم های حاضر در رقابت های سری A برای تقویت خود در حال جذب بازیکنان جدید هستند. در ذیل به مهمترین نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا تاکنون می‌پردازیم.

محمد صلاح در فیورنتینا

این بازیکن مصری در فصل زمستانی سال قبل از بازل سوئیس جدا شد تا مشکل چلسی در خط حمله را برطرف کند اما او نتوانست انتظارات ژوزه مورینیو را در زمین اجرا کند و چاره‌ای جز جدایی از چلسی نداشت. صلاح به فیورنتینا ایتالیا پیوست تا شاید بتواند زیر نظر مونتلا جوان به روزهای اوج خود برگردد.

قرارداد این بازیکن مصری با فیورنتینا تا پایان فصل است و او باید به چلسی برگردد. فیورنتینا برای جذب محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان خود یعنی کوادرادو را از دست داد البته این تیم ایتالیایی برای فروش کوادرادو به چلسی مبلغ زیادی را دریافت کرد.

میلان، گابریل بالتا را جذب کرد

باشگاه میلان که در آخرین بازی خود در هفته بیست و یکم رقابت های سری A توانست برابر پارما به پیروزی سه بر یک دست یابد با بازیکن پارما به توافق نهایی رسید و تا سال ۲۰۱۸ قرارداد امضا کرد. این باشگاه ایتالیایی در سایت رسمی خود نوشت: با بالتا به توافق نهایی رسیدم و تا سال ۲۰۱۸ با او قرارداد امضا کردیم. امیدواریم که او بتواند بازیکنی تاثیر گذار برای ما باشد.

بوریلو به جنوا پیوست

این مهاجم ۳۱ ساله که بعد از جدایی از میلان پیراهن رم را بر تن کرد نتوانست در این تیم هم انتظارات را برآورده کند و چاره‌ای جز جدایی نداشت. بوریلو تصمیم گرفت که به جنوا تیم سابقش برگردد به این امید که به روزهای اوج خود برگردد. او در جنوا بازی‌ها بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست در ۶۶ بازی ۳۱ گل برای این تیم به ثمر رساند و توجه تیم های بزرگ ایتالیایی را به خود جلب کند.

بوریلو برای سه تیم بزرگ فوتبال ایتالیا یعنی میلان، یوونتوس و رم بازی کرده است. او سابقه حضور در فوتبال انگلیس را دارد و برای تیم وستهام یونایتد بازی کرده است اما در این تیم هم تجربه خوبی نداشت و نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند.

اینتر در آستانه جذب رولاندو

باشگاه اینتر به نظر می رسد که به دنبال جذب بازیکنان جدید در فصل جابجایی زمستانی است. این تیم که پیش از این توانست شاکری و پودولسکی را در خط حمله جذب کند این بار به دنبال تقویت خود در خط دفاعی است و رولاندو مدافع پورتو را زیر نظر گرفته است.

رولاندو پیش از این هم سابقه حضور در اینتر را داشته است. او در فصل جاری نمایش بسیار خوبی در پورتو داشته است و تیم های سرشناس ایتالیایی از جمله یوونتوس به دنبال جذب او هستند اما به احتمال زیاد به اینتر خواهد پیوست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها