کد خبر: ۲۹۱۷۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
قاسم حدادي فر کاپيتان ذوب‌آهن اعتقاد دارد در بازي با پرسپوليس 2 تيم شرايط يکساني داشتند و اين ادعا درست نيست که حريف موقعيت هاي بيشتري داشت.
به گزارش پایگاه 598،حدادی‌فر بعد از دومین برد متوالی مقابل پرسپولیس بعد از نیمه‌نهایی جام‌حذفی گفت‌وگویی با "ورزش سه" انجام داد که می‌‌خوانید: به نظر من بازی نسبت بدی نبود البته شرایط زمین و هوا اصلا برای بازی مناسب نبود چون باد شدیدی در ورزشگاه می‌ آمد و اجازه نمی‌ داد دو تیم کارشان را انجام دهند. این شرایط هم برای پرسپولیس بود و هم برای ذوب‌آهن. اما در ادامه توانستیم بازی را خوب اداره کنیم تا یک گل 3 امتیازی شیرین بزنیم. نمی‌توانم بگویم خیلی خوب بودیم یا خیلی بد بازی کردیم اما از پرسپولیس بهتر کار کردیم و موقعیت های بیشتری داشتیم. البته نیمه دوم آنها کمی بهتر شدند ولی ما به موقع گل زدیم، گل ما روی یک کار هماهنگ شده بود و با این تک گل توانستیم بازی را ببریم. در این بازی ها که شدت باد زیاد است باید حتی از تک فرصت ها هم استفاده کرد و ما با برنامه ریزی این کار را کردیم.

او در مورد آمادگی بدنی بازیکنان هم گفت: قرار بود دو هفته دیگر بازی کنیم اما بازی ها جلو افتاد و به همین خاطر شاید شادابی همیشگی را نداشتیم اما آمادگی بدنی مان خوب بود و با توجه به اردوهای مالزی توانستیم خوب بازی کنیم. بازی پرسپولیس تمام شد و اصلا به این فکر نمی‌ کنیم که در جام‌حذفی و لیگ این تیم را بردیم. باید به بازی با راه‌آهن در روز پنجشنبه فکر کنیم.

حدادی فر در خصوص خطاهایی که محمد نوری کاپیتان پرسپولیس روی او کرد هم صحبت کرد: من و محمد روبه‌روی هم بازی می‌ کردیم و این خطاها عادی بود. البته او از قصد خطا نمی‌ کرد، به هر حال این خطاها روی بازی تاثیر داشت و از سرعت بازی کم کرده بود. این جدال در وسط زمین عادی است چون ما روبه‌روی هم بازی می‌ کردیم.

کاپیتان ذوب‌آهن در رابطه با جوی که علیه کی‌روش راه افتاده و مصاحبه هایی که انجام می‌ شود گفت: من برنامه نود را ندیدم اما مردم علاقه دارند کی‌روش بماند، انتقاد از نظر هر کسی قابل احترام است و نباید از واژه دعوا در فوتبال استفاده کنیم باید یک تعامل فنی و روحی بین باشگاه ها و تیم‌ملی برقرار شود چون این مسائل صددرصد به فوتبال ما ضربه می‌ زند و باید به این فکر کنیم که 4 سال دیگر در جام‌جهانی حضور داشته باشیم. این ماجراها بین مربیان و بازیکنان لیگ اختلاف انداخته و باید هر چه زودتر جو آرام شود. به هر حال جوان هایی به تیم‌ملی آمده اند که می‌ توانند آینده فوتبال ما را بسازند و باید به این مسائل فکر کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها