کد خبر: ۲۹۱۳۴۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۱     ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع فولادخوزستان که پس از 6 سال به تيم سابقش برگشته، در ديدار با راه‌آهن پايش به گلزني باز شد.
 به گزارش "ورزش سه" احمد آل‌نعمه درباره پیروزی مقابل راه‌آهن گفت: خدا را شکر می‌کنم که دیروز توانستیم از اولین بازی دور برگشت به نحو احسنت استفاده کنیم. هواداران هم سنگ تمام گذاشته فکر نمی‌ کردیم با آن آلودگی هوا به استادیوم بیایند، اما آمدند و با تشویق هایشان سنگ تمام گذاشتند.

او در مورد شرایط جوی در شب بازی ادامه داد: 2 روز قبل از بازی تمریناتمان را در سالن برگزار کردیم. امیدوارم مسوولان یک فکری برای این وضعیت بکنند چون این شرایط برای مردم خوزستان خیلی خطرناک است. آنقدر گردوغبار شدید بود که شب قیل از بازی ما در اتاق بودیم بوی گرد و غبار به مشاممان می‌ رسید دیروز هم تا ساعت 12 ظهر هوا صاف بود ولی بعد شرایط جوی به نوعی پیشرفت کرد و مجبور شدیم ساعت 19:30 بازی را برگزار کنیم.

بازیکن باتجربه فولادی ها در پایان در مورد گلی که به ثمر رساند افزود: این گل خیلی به من چسبید. بعد از 6 سال با پیراهن فولاد گل زدم و این گل جزو معدود گل هایی بود که خیلی به من چسبید. بالاخره اولین بازی بعد از تعطیلات برای همه تیم ها حساس است و خوشحالم که در این بازی مهم گل زدم تازه با آن دفاع 3، 4 لایه راه‌آهنی ها گل زدن کار سختی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها