کد خبر: ۲۹۱۲۸
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۲ آذر ۱۳۹۰

به گزارش سرویس حوزه و مراجع 598 به نقل از مرکز خبر حوزه؛ در گفتگو با سرویس استان های مرکز خبر حوزه، اظهارداشت: این معاونت در راستای افزایش برنامه های فرهنگی و دانش افزایی مبلغان و طلاب محصل در این حوزه، برنامه های مختلفی را در پیش گرفته است.

وی افزود: یکی از برنامه های اجرا شده در هفته جاری برگزاری جلسه افزایش تسلط طلاب به قرآن کریم بود که در این طرح طلاب مدارس علمیه بیجار، قروه و کامیاران به تصحیح اشکالات تلاوت خود پرداختند.

معاون تهذیت حوزه علمیه کردستان خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمایی اساتید و طلاب استان کردستان با حضور مدیر کل اخلاق حوزه های علمیه و مدیر نظارت و ارزشیابی معاونت تهذیب کل کشور  از دیگر برنامه‌های این معاونت بود که حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری به ذکر مباحثی پیرامون اهمیت پرداختن به مباحث و دروس اخلاقی در حوزه های علمیه پرداخت.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: از دیگر فعالیت های این معاونت در هفته جاری می توان به برگزاری چهارمین دوره تخصصی مشاوره، ویژه مشاوران مدارس علمیه استان اشاره کرد؛ به طوری که در سال جاری سه برنامه تخصصی با موضوعات خاص مرتبط با مشاوره و روش های نوین مشاوره به فعالان این عرصه در مدارس علمیه آموزش داده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها