کد خبر: ۲۹۰۶۱۸
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
ضياء عربشاهي بازيکن سابق پرسپوليس وضعيت احترام به پيشکسوتان در اين باشگاه را بسيار وخيم خواند.
به گزارش "ورزش سه" عربشاهی راجع به اتفاقی که امروز در باشگاه پرسپولیس پیش آمد گفت: امروز راجع به دریافت مطالباتمان در تیمهای پایه، به همراه تعدادی از پیشکسوتان همچون فنونی زاده، یوسفی، شاه محمدی، پنجعلی، سلطانی، بخشی و ... به محل باشگاه رفتیم اما یکی از افرادی که به همراه آقای طاهری در این باشگاه آمده و اصلا لزومی ندارد که بدانم اسمش چیست، زحمت کشید از اتاقش آمد بیرون و به ما بی احترامی کرد که متاسفانه باعث ایجاد جروبحث شد. من خواهش می کنم مردم قضاوت کنند، آقایی که یک ماه است آمده و احتمالا تا یک ماه بعد از این باشگاه که هیچ، از این فوتبال می رود، می آید و در جواب سوال بحق ما، جواب غیرمنطقی می دهد، بی احترامی میکند و در کل برای باشگاه ایجاد حاشیه می کند.

وی در ادامه عنوان کرد: بنده در طول عمر ورزشی ام حتی یک کارت زرد هم نگرفته ام اما ببینید که این رفتارها در قبال پیشکسوتان چگونه است که از کوره درمی روم و حال روحی و حتی جسمی ام به هم می ریزد. دوستان من را به بیمارستان رساندند و بعد از بهبودی اندک به باشگاه برگشتم تا پیگیر جریان مطالبات شوم.آقایان که کاملا مشخص است از کجا آمده اند پشت یک میز سه متری می نشینند و جوری حتی آن ورش را هم نمی بینند، چند وقتی می مانند و بعد هم کلا از فوتبال می روند. باز هم ما می مانیم و بی رحمی این سیستم در قبال خودمان.

عربشاهی در پایان راجع به نتیجه دریافت مطالبات گفت: مثل همیشه اتفاق خاصی نیفتاد و باز هم با وعده و وعید، ما را از باشگاه بیرون فرستادند و امیدواریم یک بار بشود روی این وعده ها حساب کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها