کد خبر: ۲۹۰۴۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
فارس/ يک روزنامه پرتغالي به بازتاب مشکل سربازي مدافع تيم ملي فوتبال ايران پرداخت.
سايت روزنامه ورزشي «رکورد» در گزارشي نوشت: مهرداد پولادي، فوتباليست ايراني قهرمان بدشانس مرحله يک‌چهارم نهايي تيم ملي فوتبال ايران مقابل عراق بود که بايد به خدمت سربازي برود يا مراحل قانوني کيفري را طي کند.
مهرداد پولادي در نيمه اول زماني که ايران با نتيجه يک بر صفر از عراق پيش بود، اخراج شد. ايراني‌ها با يک بازيکن کمتر تحت هدايت کارلوس کي‌روش وقت‌هاي اضافه را با تساوي سه بر سه به پايان رساندند اما در ضربات پنالتي با نتيجه هفت بر 6 شکست خوردند.
مدافع 27 ساله که در تيم الشحانيه قطر بازي مي‌کند، نبايد در جام‌ ملت‌هاي آسيا در استراليا بازي مي‌کرد زيرا بايد به خدمت سربازي مي‌رفت و اين کار را انجام نداده بود.
کارلوس کي‌روش وي را يکي از مهره‌هاي اصلي تيم ملي ايران قلمداد کرد و پولادي با وجود اين حواشي در اين مسابقات شرکت کرد. تمام ايراني‌ها بايد در سن 18 سالگي به خدمت سربازي بروند اما برخي با وجود برخي استثنائات از اين الزام فرار مي‌کنند که باعث مي‌شود براي کارهايي مانند ازدواج کردن، خريدن املاک يا داشتن کارت اعتباري با مشکل روبرو شوند.
معاون اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح ايران در اين باره به خبرگزاري فارس گفت: از تمام ابزار قانوني براي برگرداندن پولادي به ايران استفاده مي‌کنيم تا به خدمت سربازي برود.
به گفته سردار موسي کمالي اگر اين مدافع از قوانين تبعيت نکند، بايد با تيم ملي خداحافظي کند. سردار کمالي همچنين وي را تهديد کرد که ممکن است براي بازگرداندن اين بازيکن که در قطر بازي مي‌کند، از پليس اينترپل کمک بخواهد.
برخي رسانه‌ها گزارش دادند که سردار کمالي اعلام کرده پولادي عذرخواهي کرده تضمين داده است که هيچ مشکلي براي برگشتن به ايران ندارد. وي گفت: تنها مشکل پولادي لغو قرارداد باشگاهي است. و وي قول داده با لغو شدن اين قرارداد به ايران برگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها