کد خبر: ۲۸۹۶۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
سایپا نیوز: تنوع محصول باعث رضایت بیشتر مشتری در خرید خودرو می شود و همچنین با ایجاد یک تعامل سازنده بین شرکت سایپا و مشتری و عمل به تعهدات در موعد مقرر باعث ایجاد چرخه فروش مناسب در نمایندگی ها می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایپا نیوز: شهزاد مهاجری یکی از نمایندگان استان سیستان و بلوچستان به فروش بیشتر محصولات سایپا در 9 ماهه اول سال جاری به نسبت مشابه سال قبل  اشاره کرد و افزود: با پوشش و تقویت خدمات پس از فروش و برنامه ریزی  هدفمند در ارائه محصولات سایپا می توان مشتریان سایپا را به مشتریان دائمی وبالقوه تبدیل کرد.

وی یادآور شد: با توجه به بازار رقابتی موجود در کشور ، ایجاد تسهیلات ویژه و مناسب در زمانهای خاص با عث ترغیب مشتریان به خرید محصولات سایپا می شود.

مهاجری افزود: نمایندگی ها با پشتیبانی و کمک شرکت سایپا می توانند در معرفی و فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا نقش مهمی را ایفا کنند.

وی در پایان یاد آور شد: معمولاً در روز های پایانی سال مردم از خرید خودرو استقبال خوبی انجام میدهند ، ما به عنوان نماینده شرکت سایپا باید با معرفی محصولات و تحویل به موقع خودرو به مشتریان و جلب رضایت آنها،  تصویر ذهنی درستی از شرکت سایپا به عنوان یک خودروساز برتر در کشور و منطقه را تداعی کنیم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها