کد خبر: ۲۸۸۹۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
معاون سازمان بهزیستی کشور به میزان خبر داد
معاون درمان مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور از اجرای نخستین پیمایش ملی- جمعیتی خانوار درباره مصرف مواد مخدر و روانگردان در دهه فجر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محسن روشن پژوه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره آخرین اقدامات و برنامه های سازمان بهزیستی کشور برای پیشگیری از آسیب در حوزه مواد مخدر اظهار کرد: پیمایش ملی- جمعیتی خانوار درباره مصرف مواد مخدر و روانگردان مهمترین برنامه در این حوزه است که در سراسر کشور کشور عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این پیمایش ملی باهمکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر اجرایی خواهد شد، در حال حاضر نیز زیرساخت ها و برنامه ریزی های مربوط به آن در حال بررسی بوده، همچنین پروتکل‌ها و آیین نامه هیا مربوط به آن در حال نهایی شدن است.

وی در ادامه تاکید کرد: طرح مذکور یک برنامه ملی است و اگر اقدامات و برنامه ریزی های مورد نظر طبق تدابیر اندیشیده شده در این راستا اجرایی شود، می توانیم طی بازه زمانی مشخص شده آن را در تمامی شهرها، استان ها و روستاهای کشور عملیاتی کنیم.

معاون درمان مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدواریم این طرح در دهه فجر اجرایی شود. البته اگر به هر دلیلی این امر به تاخیر بیفتد به طور قطع آن را تا آخر بهمن در سراسر کشور اجرا خواهیم کرد.

روشن پژوه در خاتمه تصریح کرد: سازمان بهزیستی در حال بررسی و ارزیابی است تا هماهنگی‌های لازم برای عملیاتی شدن این برنامه ملی در زمان تعیین شده صورت گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها