کد خبر: ۲۸۸۷۶۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: زيبا بازي کردن تيم ملي با توجه به کيفيت ليگ برتر و نحوه برگزاري مسابقات طي چند سال گذشته و مشکلات ديگري چون مباحث داوري و...، امري غير منطقي به نظر مي‌رسد.
به گزارش پایگاه 598،بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در گفت‌و‌گو با "ورزش سه" گفت: سرمربی تیم، کارلوس کی‌روش به خوبی معنا و اهمیت نتیجه‌گیری دراین مسابقات را با توجه به تجربیات خود درک و آن را به بازیکنان انتقال داده است، چون در مرحله گروهی همانطور که همه ما در جام جهانی مشتاقانه صعود از گروه را طلب داشتیم، درجام ملت‌ها از نکات مهم بود که سربلند از این مرحله گذر کردیم.

وی افزود: زیبا بازی کردن تیم ملی با توجه به کیفیت لیگ برتر میزان استقبال هواداران و نحوه برگزاری مسابقات طی چند سال گذشته و مشکلات دیگری چون مباحث داوری، توجه به فوتبال پایه و... امری غیر منطقی به نظر می‌رسد. پس با توجه به شناخت خوبی که کی‌روش بدست آورده بود بدنبال بستن راه های نفوذ در خط دفاعی و جلوی مدافعان بودتا بتواند از خلاقیت بازیکنانی که در خط میانی و حمله داریم استفاده لازم را ببریم. تجربه ای گران‌بها که از جام جهانی بدست آوردیم تزریق بازیکنان جوان و خوش آتیه به تیم ملی بود تا بتوانیم به آینده فوتبالمان هم امیدوارانه نگاه کنیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در بازی با عراق هم به نظر من شیوه ما تغییرکلی نخواهد داشت، ضمن اینکه بازی مشکلی چه از لحاظ فنی و فیزیکی و چه از لحاظ روانی در پیش داریم. می‌توانیم از حرکتهای نفوذی از جناحین و ارسالهای مناسب برای مهاجمان به برتری برسیم و چنانچه ارتباط خوبی بین خطوط سه گانه ما برقرار شود مخصوصا مدافعان با هافبک های میانی چیزی که در سه بازی گذشته ضعف ما بود، بازی راحت تری خواهیم داشت.

امامی‌فر در پایان گفت: امیدوارم تیم ریکاوری مناسبی را سپری کرده باشد چون در اینگونه تورنمنت ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. به هر حال همیشه انتقاد وجود دارد ولی ما بایستی یاد بگیریم دست از حرف زدن برداریم و بسوی عمل کردن گام برداریم. به امید قهرمانی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها