کد خبر: ۲۸۸۳۳۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
کاپ/ سرمربي ذوب آهن گفت:امسال براي ذوب آهن خيلي زحمت کشيديم و شرايط سختي را هم گذرانديم.يحيي گل محمدي در رابطه شرايط تيمش اظهار داشت: ما يک اردوي 12 روزه بسيار خوب را در مالزي پشت سر گذاشتيم و بعد از بازگشت نيز يک ديدار تدارکاتي با گيتي پسند برگزار کرديم. الان هم آماده سازي خود را ادامه مي دهيم تا براي ديدار با پاس و پس از آن نيز پديده آماده شويم. بعد از اين ديدارها ديگر بايد در ليگ به ميدان برويم که در شروع دوباره ليگ کار سختي داريم.وي ادامه داد: ما تمرينات خيلي خوبي در تعطيلات ليگ داشتيم اما واقعا اين مدت طولاني تعطيلات به تيم ما ضربه زد زيرا روند بسيار خوبي را در پيش گرفته بوديم و حالا ديگر شرايط گذشته را نداريم. البته اين مساله براي تمام تيمها وجود دارد و برايشان سخت است که دوباره به شرايط مسابقه برگردند. در هر صورت ما سعي کرديم از اين فرصت استفاده کنيم و بازيکن خارجي هم جذب کرديم. يک بازيکن خارجي ديگر نيز مي توانيم جذب کنيم که آن جاي خالي را گذاشتيم براي شروع ليگ تا اگر نقطه ضعفي حس کرديم،‌ بازيکن جديد بگيريم.
سرمربي ذوب آهن درباره ادامه مسابقات ليگ تصريح کرد:‌ امسال خيلي زحمت کشيديم و شرايط سختي را هم گذرانديم. الان تمام فکر و ذکرمان روي ليگ است زيرا فقط يک ديدار در جام حذفي داريم که آن هم فاصله زيادي با زمان فعلي دارد. در هر صورت به دنبال يک رتبه خوب در جدول هستيم.گل محمدي در رابطه با نتايج تيم ملي در دور گروهي جام ملتهاي آسيا عنوان کرد:‌ تا به اينجا تيم ملي نتايج فوق العاده اي به دست آورده است و توانسته صد در صد بازيهايش را ببرد. اين نتايج باعث مي شود که بازيکنان اعتماد به نفس بيشتري در دورهاي بعدي داشته باشند.وي در خصوص رويارويي با عراق گفت:‌ يک بازي از اين تيم را مقابل اردن ديدم و به نظرم تيم خيلي خوبي نيست. معتقدم اين تيم مقابل ايران زياد نمي تواند عرض اندام کند و احتمالا ايران راهي نيمه نهايي خواهد شد تا آنجا ببنيم که مقابل چه حريفي قرار مي گيرد.مدافع اسبق تيم ملي در واکنش به انتقاداتي که به نحوه بازي تيم کي روش مي شود،‌ خاطرنشان کرد: اين نوع بازي کردن تيم ملي استراتژي مربي است و نبايد انتقادي در اين باره بيان شود. تيم امارات مثلا تيم خوبي بود و اگر در برابر آنها بي محابا حمله مي کرديم،‌ نمي توانستيم نتيجه خوبي بگيريم. بايد به سيستم کي روش احترام بگذاريم زيرا تيم ملي با صدرنشيني از مرحله اول گذشته است.
گل محمدي در پايان با اشاره به استفاده از جوانان در ترکيب تيم ملي گفت:‌ اگر بخواهم از پديده اي در تيم ملي قطعا مرتضي پورعلي گنجي است که شرايط در اين چند ديدار بسيار خوب بوده و واقعا با اين بازيها مرا خوشحال کرده است. استفاده از نفراتي مثل او،‌ اميري و غفوري مي تواند به ساير بازيکنان نيز انگيزه بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها