کد خبر: ۲۸۸۱۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۲     ۳۰ دی ۱۳۹۳
مدافع تراکتورسازي در حالي که براي تيم‌ملي آرزوي موفقيت مي‌کند مي‌ گويد تمام تلاشش را کرده اما از اردوي آفريقاي جنوبي خط خورد. با او در مورد اين مساله و همچنين شرايط تراکتورسازي گفت و گويي انجام داديم.
به گزارش "ورزش سه"، حبیب گردانی درباره شرایط تراکتورسازی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است، بعد از اردوی دبی تمریناتمان را در تبریز پیگیری کردیم، دیروز هم با یک تیم دسته دومی بازی کردیم که 3 ـ صفر بردیم. خیلی خوب بدنسازی می‌ کنیم و بدن هایمان کاملا آماده است. از یکشنبه هم تورنمنت جام شهدا برگزار می‌ شود که قرار است 3 بازی خیلی خوب انجام دهیم.

او در مورد وضعیت تراکتورسازی در لیگ‌برتر و آسیا ادامه داد: آماده هستیم که امسال یک قهرمانی در لیگ‌برتر بیاوریم، در آسیا هم که بارها گفته ام کار ما خیلی سخت است چون همگروهی هایمان تیم های قدری هستند. امیدوارم کار سربازان درست شود تا با یک تیم کامل به استقبال بازی های آسیایی برویم و برای اولین بار از گروهمان صعود کنیم.

بازیکن تراکتور نظرش را در مورد خریدهای این تیم اینگونه بیان کرد: خریدهای خوبی انجام دادیم، تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. ما قصد داریم با کمک کادرفنی برای اولین بار در لیگ قهرمان شویم.

گردانی در پایان در مورد اینکه بابت حضور نداشتن در تیم‌ملی حسرت می‌ خورد یا خیر افزود: نه حسرت نمی‌خورم به خاطر اینکه من تمام تلاشم را کردم ولی هر چه که آن بالایی بخواهد همان می‌ شود. انشاالله تیم‌ملی جمعه عراق را هم شکست دهد و جزو 4 تیم بالا برویم. در آخر هم بگویم که همه چیز به نظر آقای کی‌روش برمی گردد، من خیلی خوب کار کردم و حداقل می‌ توانستم در حد و اندازه های پولادی باشم ولی قسمت من این بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها