کد خبر: ۲۸۷۷۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۲۹ دی ۱۳۹۳
سرعت زیاد یک دستگاه خودرو پژو تاکسی و برخورد آن با گاردریل حاشیه اتوبان کرج-قزوین باعث مرگ 4 نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در اتوبان کرج- قزوین ماموران پلیس راه کرج - قزوین جهت بررسی موضوع با هماهنگی ماموران اورژانس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی گفت: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که یک دستگاه خودرو پژو تاکسی به رانندگی فردی 55 ساله با 4 نفر سرنشین در حال حرکت از کرج به قزوین از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با گاردریل کنار اتوبان بر اثر شدت سانحه راننده و تعداد 2 نفر از سرنشینان آن دردم جان خود را از دست دادند.

 

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: از دو نفر سرنشینان دیگر خودرو که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند یک نفر از آنها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و یکی از مصدومان نیز تحت مداوا می باشد. برابر اعلام کارشناسان پلیس راه کرج-قزوین علت تصادف مذکور عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه تشخیص داده شد.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها