کد خبر: ۲۸۷۶۷۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۲۹ دی ۱۳۹۳
جلسه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال براي حل و فصل مشکل به وجود آمده بين مرفاوي و باشگاه صبا فردا برگزار مي‌شود.

به گزارش پایگاه 598، و به نقل از فارس، پس از جدایی صمد مرفاوی از تیم فوتبال صبا مسئولان قمی از سرمربی سابق به خود شاکی بودند و اعتقاد داشتند که جدایی او باید با تایید باشگاه صورت می‌گرفت همین موضوع باعث شد تا آنها از مرفاوی شکایت کنند، پس از این مرفاوی هم به دلیل اینکه از ابتدای فصل پولی از باشگاه دریافت نکرده بود از باشگاه صبا شکایت کرد.

در این بین تلاش‌هایی هم انجام شد تا کار به کمیته انضباطی کشیده نشود اما سرانجام طرفین به توافق نرسیدند و مقرر شد عصر فردا جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد رسیدگی به شکایت هر دو برگزار شود.

خبر دیگر از صبا اینکه مارینکو ماکچیچ هافبک سابق صبا که در سال 85 برای این تیم به میدان رفته بود اخیرا مشکلاتی را برای قمی‌ها به وجود آورده است. گویا این بازیکن در آن زمان بیمار بوده و نباید به میدان می‌رفته اما این امر صورت گرفته و همین موضوع باعث شده تا او از باشگاه صبا درخواست غرامت کند. او چندین بار در این زمینه به فیفا اعتراض کرده اما به جایی نرسیده بود. پیگیری‌های این بازیکن باعث شد تا فیفا باشگاه صبا را به پرداخت 700 هزار دلار محکوم کند البته این حکم هنوز قطعی نشده و قرار است آخرین جلسه فیفا کمیته تعیین وضعیت بازیکنان (DRC) با حضور نماینده باشگاه صبا برگزار شود تا رای نهایی در مورد این پرونده صادر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها