کد خبر: ۲۸۷۲۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۸ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش/ کاپيتان تيم ملي ايران سوژه گزارش خبرگزاري رويترز شده است. اين خبرگزاري در گزارشي به قلم جولين ليندن درباره جواد نکونام نوشته: نکونام يکي از پيرترين بازيکنان حاضر در جام ملتهاست اما اين هافبک 34 ساله يچ نشاني از يک بازيکن کند و پا به سن گذاشته در چهارمين دوره حضورش در جام ملتها ندارد.او مي تواند در استراليا تعداد بازيهاي ملي اش را به عدد 150 برساند و جزمعدود بازيکناني شود که صاحب چنين رکورد ويژه اي شده است.
او اگر به اين رکورد برسد از علي دايي که 149 بازي ملي انجام داده عبور خواهد کرد. البته تعداد گلهاي ملي علي دايي رکوردي است که به راحتي نمي توان به آن رسيد. او 109 گل در بازيهاي ملي به ثمر رسانده اما نکونام تنها 37 گل به ثمر رسانده است.هر دو بازيکن بيش از يک دهه براي تيم ملي بازي کرده اند.رويترز در ادامه گزارشش به اين نکته اشاره کرده که ايران از 39 سال به فينال جام ملتها نرسيده است.
نکونام در بيشتر موفقيت ايران طي سالهاي اخير نقش تاثيرگذاري داشته و نه تنها کاپيتان تيم ملي محسوب مي شود بلکه بازيساز تيم ملي و استاد ضربات ايستگاهي هم هست.آخرين گل ملي نکونام مربوط به سال 2013 مي شود اما نمي توان از نقش مهم او در تيم ملي به سادگي گذشت و وقتي بازيکنان جوان تيم ملي، سراغ بازي احساسي مي روند اين نکونام است که با خونسريدي به بازي اش ادامه مي دهد.او مي گويد:" تجربه نقش مهمي در بازي دارد. قطعا داشتن تجربه به تيم شما کمک مي کند اما اينطور نيست که تنها با اتکا به تجربه بتواني برنده يک بازي شوي.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها