کد خبر: ۲۸۷۰۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۷ دی ۱۳۹۳
بازيکن اسبق تيم ملي ادعا مي کند امارات از نظر هوش تيمي پايين تر از ايران است و تيم ملي فقط ممکن است در بازي روز دوشنبه به خودش ببازد.
به گزارش پایگاه 598،سهراب بختیاری زاده در این باره به "ورزش سه" گفت: من فکر می کنم امارات در این جام نسبت به گذشته پیشرفت زیادی کرده است و توانسته در خط حمله سطح خود را بالا ببرد. با این حال این تیم هنوز هم در خط دفاع مشکلات زیادی دارد و از نظر من نمی تواند برابر خط حمله زهردار تیم ملی راه به جایی ببرد.

او ادعا می کند حق تیم ملی صعود از گروهش است: حق ما صدرنشینی در گروه مان است چون از امارات تیم بهتری هستیم. من فکر می کنم اماراتی از نظر هوش و قابلیت های فردی خیلی بهتر از امارات هستیم و آنها هرگز حریف ما نخواهند شد. این حق ما است که حداقل در مرحله یک چهارم نهایی با ژاپن بازی نکنیم.

بختیاری زاده در مورد سرگروهی کره و رقیب احتمالی ایران در مرحله نیمه نهایی هم گفت: من فکر می کنم کره،ژاپن و استرالیا همگی تیم های هم سطحی هستندو به همین دلیل خیلی فرقی ندارد ما با کدام تیم بازی می کنیم. از نظر من ما توان بردن هر 3 تیم را داریم همانطور که در گذشته هم این کار را کرده ایم. بردن تیم هایی مثل ژاپن و کره اصلا دور از دسترس نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها