کد خبر: ۲۸۶۸۱۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۷ دی ۱۳۹۳
تسنيم/ سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي مي‌گويد ديگر نمي‌خواهد اظهارنظري در خصوص عملکرد داوران انگليسي انجام دهد، چون نگران آن است که بابت گفته‌هايش دوباره او را مجازات کنند.
ژوزه مورينيو که اخيراً‌ به خاطر اظهارات جنجالي‌اش مبني بر وجود يک هجمه عليه تيم او، از سوي اتحاديه فوتبال انگليس جريمه شده است، اين بار با احتياط بيشتري صحبت کرد هرچند محتوي اظهاراتش همان چيزهايي بود که پيش از اين ادعا مي‌کرد. مورينيو تأکيد دارد که بازيکنانش به صورت ناعادلانه مورد قضاوت قرار مي‌گيرند و وقت آن است که به داوران براي انجام قضاوتي صحيح کمک شود.
آقاي خاص که بعد از مجازاتش از سوي اتحاديه فوتبال انگليس، يک هفته‌اي از گفت‌وگو با رسانه‌ها خودداري کرد، اظهار داشت: حالا من مي‌توانم خودم را کنترل کنم اما يک هفته پيش نمي‌توانستم. سکوت کرده‌ام، چون اگر اين کار را انجام نمي‌دادم ممکن بود براي خودم دردسرهاي بزرگتري بسازم. حالا من مي‌توانم لبخند بزنم و حرف‌هايم را کنترل کنم. من اميدي ندارم از اتهامي که به من نسبت داده شده است، تبرئه شوم. ديگر به اين ماجرا علاقه‌اي ندارم. من کارم را انجام مي‌دهم و اين موضوع را از ياد مي‌برم. فکر مي‌کنم که نه شانسي براي تبرئه شدن دارم و نه شانسي براي کسب عنوان مربي ماه.
مورينيو ادامه داد: ما دشمن داوران نيستيم، چرا که مي‌دانيم کار آنها چقدر سخت است. خوشحالم که به اشتباهاتم اعتراف مي‌کنم و به همين دليل زماني که با کوين فرند (داور بازي چلسي و واتفورد در جام حذفي انگليس) صحبت کردم فهميدم که من اشتباه کرده‌ام نه او و از اينکه عذرخواهي مي‌کردم بسيار خوشحال بودم. هيچ مشکلي نيست. تمام تصميمات قرار است به ضرر ما باشد و نتايج بازي‌ها را تحت تأثير قرار دهد. از ما بعيد است، واقعاً بعيد است که در صداقت مردم شک کنيم.
سرمربي پرتغالي چلسي اعتراف کرد اينکه او فيل داود، داور بازي چلسي و تاتنهام در روز نخست سال 2015 (ديداري که چلسي در وايت هارت لين 5 بر 3 باخت) را بيش از حد چاق خطاب کرده، درست است. او تصريح کرد: چيزي که ما درباره آن ماجرا مي‌گوييم ميان خودمان است و همان جا مي‌‌ماند. پس از آن، شايد 30 دقيقه بعد، گاهي اوقات ما به هم که مي‌رسيم از جملات معمول استفاده مي‌کنيم، مثلاً اينکه آفرين، موفق باشي، بازي خوبي داشته باشي و ... .
مورينيو افزود: گاهي اوقات ما مثل مرد و مثل افراد عادي با هم درباره اتفاقاتي که در بازي رخ داده است، بحث مي‌کنيم. زماني که اين کار را انجام مي‌دهيم برگ برنده در دست من است و آن اين است که من صحنه‌هاي بازي را در تلويزيون ديده‌ام در حالي که داور آنها را نديده‌ است و به همين دليل مي‌دانم چيزي که من مي‌گويم آنها را متعجب مي‌کند.
به نظر مورينيو، اتحاديه فوتبال انگليس بايد از تکنولوژي مشابه به ويدئوچک براي کمک به داوران براي اتخاذ بهترين تصميمات استفاده کند، درست مانند همان کاري که با استفاده از تکنولوژي خط دروازه براي تشخيص عبور توپ از خط دروازه انجام داد.
او در اين خصوص عنوان کرد: بله من خواهان استفاده از اين تکنولوژي هستم. اينکه چگونه بايد از تکنولوژي استفاده کرد را نمي‌دانم اما فکر مي‌کنم که با استفاده از آن اشتباهات داوري کم مي‌شود و اين به نفع فوتبال است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها