کد خبر: ۲۸۶۷۰۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۶ دی ۱۳۹۳
قیمت نفت در معاملات امروز بازارها اندکی افزایش یافت و به 48.50 دلار در هر بشکه رسید. همچنین برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می کنند یک بهبود قیمتی قوی به زودی رخ خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: قیمت نفت در معاملات امروز به دلایل فنی اندکی افزایش یافت و به بالای 48 دلار در هر بشکه رسید.

برخی از تحلیلگران بر این باورند در حالی که تولید جهانی بیش از تقاضاست اما یک بهبود قیمتی قوی به زودی رخ خواهد داد.

به گفته تحلیلگران، در حالی که قیمت ها در این سطح کنونی تقویت شده اند،هنوز ممکن است که بازارهای نفتی به پایین ترین حد خود برسند.

موسسه فیلیپ فیوچر در یادداشتی نوشت، ما پیش بینی می کنیم در هفته های آتی (قیمت ها) به سوی مرحله ای با ثبات پیش روند. از این‌رو پیش بینی می کنیم که نفت برنت در محدوده قیمتی 46.4 تا 52.89 دلار و نفت خام آمریکا در محدوده قیمتی44.75 تا 50.69 دلار فروخته شوند.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال با 23 سنت افزایش 48.50 دلار معامله شد و نفت خام آمریکا نیز با 38 سنت افزایش 46.63 دلار به ازای هر بشکه فروخته شد.

علی رغم افزایش اندک قیمت ها، بازارهای نفتی به دنبال اقدامات ارزی سوئیس که بازارهای سرگردان کالاهای اساسی را به لرزه درآورد، با آشفتگی آغاز به کار کردند. این اقدام سبب شد تا بیشترین کاهش روزانه یورو در برابر فرانک سوئیس در تاریخ رخ دهد و ارزش یورو به پایین ترین حد در 11 سال گذشته در برابر دلار برسد.

سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که اتفاقات سبب شود تا بانک مرکزی اروپا طی هفته آینده برای خرید وسیع اوراق قرضه اقدام نماید.

بانک اُسی بی سی سنگاپور اعلام کرد،تقویت احتمالی دلار در سال 2015 ممکن است عامل دیگری برای کاهش بیشتر قیمت نفت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها