کد خبر: ۲۸۶۲۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۴ دی ۱۳۹۳
فوتبال جام ملت‌های آسیا
تیم ملی فوتبال کره شمالی با قبول یک شکست سنگین مقابل عربستان، سومین حذف شده رقابت های جام ملت های آسیا لقب گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرگزاری دانشجو»، در نخستین بازی از روز ششم این رقابت ها امروز تیم های عربستان و کره شمالی از گروه B به مصاف هم رفتند که در پایان عربستان 4-1 حریفش را در هم کوبید و ضمن کسب نخستین برد خود، کره شمالی را نیز با ثبت دومین شکست پیاپی اش از گردونه رقابت ها حذف کرد.

 

در این بازی ابتدا این کره شمالی بود که با گل دقیقه 11 "جی ریانگ یونگ" پیش افتاد، اما "نائف هزازی" مهاجم شماره 9 عربستان در دقیقه 37 کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی خاتمه یابد.

 

عربستان نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و دو بار پیاپی توسط "محمد السهلاوی" در دقایق 52 و 54 به گل رسید. در ادامه "ری یونگ جیک" با دست مانع ورود توپ به دروازه تیمش شد تا کره شمالی از دقیقه 76 با اخراج این بازیکن 10 نفره به کار ادامه بدهد. پشت ضربه پنالتی "نواف العبید" قرار گرفت. ضربه این بازیکن توسط دروازه بان حریف دفع شد، اما خودش توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا عربستات در دقیقه 77 با نتیجه 4-1 پیش بیفتد.

 

این نتیجه تا پایان باقی ماند و عربستان که در روز نخست به چین باخته بود، توانست به نخستین بردش دست یابد. ضمن اینکه کره شمالی نیز با قبول دو شکست پیاپی برابر ازبکستان و عربستان، دیگر هیچ شانسی برای صعود از این گروه ندارد و پس از کویت و عمان، سومین تیم حذف شده است.

 

در دیگر بازی این گروه از دقایقی دیگر تیم های 3 امتیازی چین و ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها