کد خبر: ۲۸۵۵۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۲ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جبهه جهانی مستضعفین: گروهک تروریستی داعش عبایی از جنس آلومینیوم، موم و پارافین برای تروریست‌های خود ساخته تا به وسیله آن از دید پهپادها مخفی مانده و مورد حمله قرار نگیرند. گروهک داعش، لباس جدیدی برای مخفی‌شدن تروریست‌ها از چشم هواپیماهای بدون سر‌نشین اختراع کرد. سایت خبری "بوابه فیتو" مصر در این‌باره گزارش داد؛ داعش، ویدئویی ۱۸ دقیقه‌ای برای تروریست‌های خود ساخته است که چگونگی پنهان شدن از چشم پهپادها را به آنان آموزش می‌دهد.

این لباس (عبا) از جنس آلومینیوم، شاخ و برگ درختان، موم و پارافین ساخته شده است که مانع ردیابی تروریست‌های داعش توسط هواپیماهای بدون سرنشین می‌شود.

گفتنی است این لباس به دلیل داشتن آلومینیوم، اشعه مادون قرمزی را که این هواپیماها برای شناسایی اهداف خود به کار می‌برند منحرف می‌کند و همچنین اجازه خروج حرارت بدن شخص را از زیر عبا نمی‌دهد؛ به این ترتیب پهپاد نمی‌تواند شخص را ردیابی و مورد هدف قرار دهد.

با تشدید اقدامات تروریستی داعش در عراق و سوریه، ائتلاف ضد‌ داعش با هدف سرکوب و محدود کردن حملات تروریستی با حملات پهپادی مواضع این گروهک را هدف قرار می‌دهد تا خود را از اتهام حمایت از تروریست‌ها مبری کند. این درحالی است که مقامات محلی و مردم بارها شاهد ارسال کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به داعش بوده‌اند. در ادامه تصاویری از این اختراع(!) داعش را مشاهده می‌کنید:

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها