کد خبر: ۲۸۵۵۱۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۲ دی ۱۳۹۳
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: «بازیکنان تیم ملی باید مراقب عکس هایشان با هواداران باشند.»

به گزارش پایگاه 598، علی اکبرمحمدزاده در رابطه با وضعیت پرونده کتک کاری در فدراسیون اظهار داشت: «همانطور که پیش از این اعلام کردم،‌ پرونده درگیری در فدراسیون که مربوط به افاضلی می شد،‌ به دیوان حکمیت کمیته اخلاق ارسال شده است و در نوبت قرار گرفته تا بررسی و سپس اعلام شود. فعلا هیچ اظهارنظر جدیدی در این باره نمی توانم انجام دهم.»

 

وی درباره وضعیت پرونده سعداوی و درخشان نیز عنوان کرد:‌ «این پرونده نیز دقیقا شرایط پرونده افاضلی را دارد و برای اعلام رای نهایی آن باید زمان بدهید. ما یوسف وکیا، بازیکن فولاد را هم احضار کردیم که هنوز به کمیته اخلاق مراجعه نکرده است. باور کنید سرمان بسیار شلوغ است و پرونده های زیادی در کمیته اخلاق وجود دارد که باعث شده اعلام رای نهایی کمی زمان ببرد.»

 

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص عکس هایی که در صفحه اجتماعی منتسب به کی روش وجود داشت،‌ تصریح کرد: «وقتی با سرمربی تیم ملی ارتباط گرفتیم،‌ او این ماجرا را تکذیب کرد و گفت که هیچ صفحه اجتماعی ندارد.»

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کمیته اخلاق نماینده ای در استرالیا دارد،‌ گفت: «ما نماینده ای در استرالیا نداریم اما از دور اتفاقات را رصد می کنیم. همچنین نمایندگان حراست فدراسیون در استرالیا هستند که اگر مشکلی وجود داشته باشد،‌ به ما اطلاع می دهند.»

 

محمدزاده در خصوص عکس هایی از بازیکنان تیم ملی همراه با برخی از هواداران حاضر در استرالیا در شبکه های اجتماعی منتشر می شود و با شئونات اسلامی در تضاد است،‌ خاطرنشان کرد: «من شهرستان هستم و عکسی در این باره ندیدم اما به بازیکنان تذکرات لازم را داده ایم که از آنها به خاطر عکس انداختن سوءاستفاده نشود. بازیکنان باید مراقب پرچم هایی که در هنگام عکس گرفتن با آنها وجود دارد،‌ باشند تا جنبه سیاسی و تبلیغاتی نداشته باشد.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها