کد خبر: ۲۸۵۴۳۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۱ دی ۱۳۹۳
تيم ملي قطر با بازيکنان چند مليتي خود هم نتوانست جام ملت هاي آسيا را با امتياز شروع کند و با نتيجه 4-1 از امارات شکست خورد.
به گزارش "ورزش سه"، قطر که حریف بعدی تیم ملی کشورمان محسوب می شود، ظهر امروز در عین ناباوری با 4 گل از امارات شکست خورد تا یکی از شگفتی های دور اول جام رقم بخورد.
جمال بلمادی، سرمربی الجزایری قطری ها در پایان مسابقه گفت:" این بازی برای ما هیچ نکته مثبت و امیدوارکننده ای نداشت.امارات بسیار بهتر از ما بود و کیفیت و خلافیت بالایش را نشان داد.اگر گل ها را آنالیز کنید، متوجه خواهید شد که روی دو گل اول، اشتباهات فردی ما مرگبار بودند. در نیمه دوم هم دو ضربه آزاد تفاوت ها را رقم زد.
سعی کردم تا تیمم را به بازی برگردانم اما بازگشت از نتیجه 4-1 بسیار دشوار است و روحیه بازیکنانم پایین آمده بود.حالا باید روی بازی بعدی مقابل ایران تمرکز کرده و به دنبال رفع اشتباهاتمان باشیم. این شکست هیچ ربطی به نحوه آماده سازیمان نداشت چرا که همه بازیکنان برای این بازی، از تمرکز لازم برخوردار بودند.

گفته بودم که در گروه دشواری قرار داریم و همه بازی ها، پیچیده و سخت هستند. حالا باید به بازی با ایران فکر کنیم. تیمی که در جام جهانی حاضر بوده و بسیار خوب و قدرتمند است. این هم یکی از چالش های بزرگ و دشوار ما در جام خواهد بود."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها