کد خبر: ۲۸۵۱۶۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۶     ۲۱ دی ۱۳۹۳
جام ملت‌های آسیا؛
تیم‌های فوتبال امارات متحده و قطر امروز در حالی به مصاف هم می‌روند که یکی انگیزه سرگروهی داشته و دیگری برای جلوگیری از حذف شدن تلاش می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت رسمی جام ملت‌های آسیا، در روز سوم بازی‌های جام ملت‌های آسیا 2 دیدار در گروه C این رقابت‌ها برگزار می‌شود که در دیدار نخست تیم‌های ملی امارات و قطر در ورزشگاه کانبرا در شهر کانبرا به مصاف هم خواهند رفت و پس از آن تیم فوتبال ایران در ورزشگاه رکتنگولار شهر ملبورن با تیم بحرین روبرو می‌شود.

در آخرین رتبه بندی فیفا تیم‌های امارات و قطر در رتبه‌های پنجم و ششم آسیا قرار داشتند.

قطر تاکنون 9 مرتبه در بازی‌های جام ملت‌های آسیا حضور داشته که اولین مرتبه آن مربوط به سال 1980 است، قطری ها در 2 دوره طی سال‌های 2000 و 2011 به مرحله یک چهارم پایانی صعود کردند و افتخار دیگری در جام ملت‌ها ندارند.
اما قهرمانی ماه گذشته قطر در رقابت‌های جام خلیج فارس موجب شد خود را رقیب اصلی ایران دانسته و به صدرنشینی در گروه C امید زیادی داشته باشند. قطر در رتبه بندی فیفا در جایگاه 92 جهان قرار دارد.

تیم فوتبال امارات هفتمین حضور خود در بازی‌های جام ملت‌ها را تجربه می‌کند و در سال 1991 به قهرمانی این بازی‌ها رسید. امارات در رتبه بندی فیفا جایگاه بهتری نسبت به قطر داشته و در رده 80 قرار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها