کد خبر: ۲۸۵۱۱۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۵     ۲۰ دی ۱۳۹۳
رئال مادريد ساعاتي پيش با درخشش ايسکو و گلزني خامس، بيل و ناچو ،موفق شد تا اسپانيول را از پيش رو بردارد.
به گزارش "ورزش سه"، ایسکو همچون تمام بازی های اخیرش، ستاره خط میانی رئال بود و نقش تعیین کننده ای در پیروزی رئال مادرید در بازی امشب داشت. ستاره مالاگایی رئال، در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" امروز همه چیز خوب پیش رفت.از اینکه پیروز شدیم و دوباره در مسیر برد قرار گرفتیم خوشحالم. باید در لالیگا همیشه همینگونه ظاهر شویم."

ایسکو در مورد تشویق مکرر هواداران گفت:" از روزی که به رئال آمدم، حمایت هواداران را با خود دیده ام و آنها همیشه به من لطف داشته اند. از همه هواداران بخاطر تشویق هایشان ممنونم."
او در مورد دو شکست متوالی اخیر رئال مقابل والنسیا و اتلتیکو چنین گفت:" از وقتی قهرمان جام جهانی باشگاه ها شدیم، پیروزی در مقابل ما مقاومت می کرد. حالا با این برد، اطمینانمان برای جبران نتیجه بازی رفت مقابل اتلتیکو بیشتر شد.مطمئنم که با حمایت هواداران می توانیم اتلتیکو را حذف کنیم."

ستاره 21 ساله رئال در مورد سوت های اعتراضی هواداران بر علیه بیل، زمانیکه به رونالدو پاس نداد گفت:" این مساله به هواداران مربوط است. بیل رونالدو را ندید و به همین دلیل به او پاس نداد.در بازی بعدی شک نکنید که به رونالدو پاس می دهد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها