کد خبر: ۲۸۵۰۹۴
زمان انتشار: ۲۳:۴۶     ۲۰ دی ۱۳۹۳
بختيار رحماني که در تورنمنت حساس جام‌جهاني کنار ملي‌پوشان حضور داشت به دليل مصدوميت در حالي که خودش خيلي دوست داشت در جام ملت هاي آسيا حضور داشته باشد، مصدوميت مانع اين امر شد.
 به گزارش "ورزش سه" رحمانی در مورد دیدار تیم‌ملی با بحرین گفت: این چیزی که من در بازی های دوستانه از استرالیا دیدم فوق العاده بود، زمین های ورزشگاه ها را که دیدم یاد شرایط جام‌جهانی افتادم. از جهت دیگر شرایط آب و هوایی کمی نگران کننده است چون هوای استرالیا به گونه ای است که مدام در حال تغییر و در همین بازی های اخیر ناگهان توفان های شدید می‌ وزید که بازی کردن را مشکل می‌ کرد اما شک نکنید که بچه ها با تمام توانشان بازی می‌ کنند و این را مطمئن باشید که کی‌روش بلد است چگونه از پس حریفان بربیاید.

او نظرش را در مورد سخت ترین حریف در گروهش اینگونه بیان کرد: هر سه تیم حریفان سختی هستند اما از هر سه تای آنها بهتر و قوی تر طبیعتا ما هستیم، من قبول دارم که اردوهای حریفانمان بیشتر بوده اما بازیکنان ما بارها نشان دادند که اینجور مسائل ملاک نیست بنابراین تیم‌ملی ما از لحاظ فردی، تیمی، مربیگری و خیلی مسائل دیگر سرتر از بقیه است.

وقتی از هافبک فولادی ها سوال شد این مساله در تیم‌ملی حضور ندارد ناراحتش نمی‌ کند، پاسخ داد: تا قبل از اینکه بازی ها شروع شود خیلی ناراحت نبودم اما به محض اینکه حال و هوای بازی ها به سراغم آمده و با آغاز بازی ها از دیروز خیلی دلتنگ شدم که دوستانم و دور و بری هایم خیلی هم دلداری دادند. شرایطم در این مدت خیلی سخت بود اما خدا بزرگ است و همه چیز درست خواهد شد هر بازی تیم‌ملی ارزش زیادی برای من دارد. امیدوارم در ادامه بتوانم در اختیار تیم‌ملی کشورم باشم.

رحمانی در پایان در مورد خارج شدن اسمش از لیست فولاد برای بازی های جام باشگاه های آسیا افزود: در یک جمله می‌ گویم به امید خدا در جام باشگاه های آسیا بازی خواهم کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها