کد خبر: ۲۸۵۰۸۶
زمان انتشار: ۲۳:۴۴     ۲۰ دی ۱۳۹۳
رئيس سازمان خصوصي سازي ادعا مي‌ کند که قيمتي که براي استقلال و پرسپوليس مشخص شده تنها يک قيمت پايه است و ممکن است قيمت فروش دو باشگاه فرق کند.
به گزارش "ورزش سه"، علی اشرف پوری حسینی پس از انتقادهایی که از قیمت گذاری 290 میلیارد تومانی پرسپولیس و استقلال می شود، در این باره به "ورزش سه" گفت: قیمت هایی که ما تعیین کردیم براساس یک کار کارشناسی دقیق بود و البته این را هم بگویم که این ها فقط قیمت پایه است و احتمال دارد دو باشگاه در مزایده با قیمت بالاتری فروخته شوند. شما نمی‌ توانید پیش‌بینی کنید که برای هر باشگاه چند مشتری می‌ آید. ممکن است برای یک باشگاه چند خریدار پیدا شود که قطعا قیمت آن در مزایده بالاتر از قیمت پایه فروخته خواهد شد. اما احتمال دارد یک باشگاه فقط یک مشتری داشته باشد که در آن صورت باشگاه به فروش می‌ رسد. البته همین یک مشتری هم که برای یک باشگاه می‌ آید نمی‌ داند که باشگاه دیگر مشتری ندارد و ممکن است با قیمتی بالاتر از رقم پایه برای خرید باشگاه اقدام کند.

او در پاسخ به این سوال که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سرمایه ها و البته هواداران متفاوتی دارند و آیا قیمت پایه آنها باید مساوی اعلام می‌ شد هم گفت: من این را باید بگویم که ما در بررسی شرایط مالی دو باشگاه از اختلاف های جزیی چشم پوشی کردیم و قیمت آنها را مساوی اعلام کردیم. به همین دلیل هم تفاوتی بین قیمت دو تیم وجود نداشت اما همانطور که گفتم احتمال دارد این دو باشگاه با قیمت های متفاوتی به فروش برسد.

رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد بدهی های استقلال و پرسپولیس هم اینطور توضیح می‌ دهد: باشگاه با بدهی اش فروخته نمی‌ شود. ما برای اینکه مشکلی پیش نیاید کاری کرده ایم تا بدهی های باشگاه ها در سال های گذشته ربطی به مالکان جدید پیدا نکند. مالکانی که استقلال و پرسپولیس را می‌ خرند فقط موظف هستند که هزینه های تیمی را که خریده اند پرداخت کنند و بدهی های گذشته کاری ندارند.

پوری حسینی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که از سال های گذشته از این دو باشگاه طلب دارند دیگر دستشان به جایی بند نیست هم گفت: نه اینطور نیست ما مکانیزمی را در هیات مدیره تعریف کرده ایم که کسانی که طلب دارند بتوانند از طریق هیات مدیره طلب هایشان را وصول کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها