کد خبر: ۲۸۴۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۰

یک خواننده مشهور کشورمان تاکید کرد: نبايد پول بيت المال و خون شهدا را با مصاحبه با رسانه هاي بيگانه به خصوص بي بي سي، پايمال كنيم.

"محمد گلريز" خواننده كشورمان درخصوص مصاحبه اخير "محمد رضا شجريان" با شبكه "بي بي سي" در گفتگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: دور از انصاف است كه افرادي كه با پول بيت المال و حمايت مردم به مقام، شهرت و ثروت رسيده اند اكنون بر ضد حكومت با رسانه هاي بيگانه، دست به مصاحبه بزنند.
 
وي ادامه داد: من مسئولان فرهنگي را مقصر مي‌دانم كه گاهي همه تلاش خود را مصروف دادن مجوز به خوانندگان كشور مي‌كنند ولي در آخر مصاحبه با شبكه هاي بيگانه دستمزد آنان خواهد بود.
 
وي با اشاره به اينكه مصاحبه با شبكه هاي بيگانه نهايت بي انصافي در حق مردم است اظهار داشت: مصاحبه با رسانه هاي برانداز حكومت معنايي جز خيانت ندارد و جاي سوال است كه چرا اين بزرگان در زمان مصاحبه برضد كشور، خون شهدا و هشت سال دفاع مقدس را از ياد بردند.
 
گلريز افزود: در حال حاضر رسانه هاي غربي به دنبال تبليغات و تحريك عده اي در جهت مخالفت كردن با جمهوري اسلامي هستند و مصاحبه بزرگان عرصه هنر و موسيقي جز بيان همكاري با آنان، فاقد معنايي ديگر نیست.
 
 وي تصريح كرد: يكي از دغدغه هاي هنري يك هنرمند، معرفت او است چون در اشعار خود از حضرت حافظ، مولانا و سعدي شعر مي‌خوانيم ،بايد از مردانگي حمايت كنيم نه اينكه دست به نابودي ايران و پايمال كردن خون شهدا بزنيم.
گلريز افزود: معتقدم ما شهرت خود را مديون مردم، رسانه ها، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و خبرنگاران و صدا و سيما هستيم و هر گونه حركت عليه نظام جرم بزرگي است.
 
وي خاطر نشان كرد: معتقدم "محمد رضا لطفي" حرف حق را زده و من سخنان او را در جهت اينكه ما شهرت و ثروت خود مديون اين مردم هستيم تاييد مي‌كنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۰۷ آذر ۱۳۹۰
۵۲
۱
احسنت ! سنگین تر و اصیل تر از آقای گلریز خواننده ای ندیدم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها