کد خبر: ۲۸۴۳۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۱۷ دی ۱۳۹۳
سرمربي نفت‌مسجدسليمان در رنکينگ مربيان در رتبه بيست و پنجم قرار گرفت او در اين رابطه و شرايط تيمش گفت و گويي انجام داد.

 

به گزارش پایگاه 598،بهروز مکوندی در مورد شرایط نفت‌مسجدسلیمان به "ورزش سه" گفت: مسوولین نفت خیلی به ما لطف داشته و هیات فوتبال باشگاه در این هفته ای که در بندرعباس حضور داشتیم ورزشگاه تختی را برای تمرین کردن در اختیار ما گذاشتند. خدا را شکر محل اقامتمان هم نزدیک ورزشگاه بود. با توجه به اینکه تیم های زیادی در بندرعباس حضور نداشتند برای ما مشکل خاصی هم پیش نیامد. روی برنامه جلو رفتیم.

او در مورد بازی تدارکاتی تیمش ادامه داد: بازی دوستانه ما 2 ـ2 مساوی تمام شد با توجه به اینکه بچه ها از لحاظ شرایط بدنی تحت فشار بودند اما باز توانستند موقعیت های زیادی خلق کنند و در کل عملکرد بازیکنان راضی کننده بود تازه دفاع ازبکستانی ما مصدوم بود و به او استراحت دادیم و در واقع کارشان را خوب انجام دادند. باید روی کارهای تاکتیکی و فنی بیشتر کار کنیم.

مکوندی در پایان در مورد قرار گرفتن در جایگاه بیست و پنجم رنکینگ مربیان افزود: اینکه در کجای این جدول قرار دارم زیاد مهم نیست من باید کمک کنم تیمم از این موقعیت در بیاید من فقط 7 بازی سرمربی این تیم بودم و حالا که در این رده قرار گرفتم باید ببینم در چه زمینه ای موفق نبودم و آن ایرادات را برطرف کنم. امیدوارم بتوانم از نقطه نظراتی که داده شده بهترین استفاده را بکنم. اگر مثلا من بالای رنکینگ قرار بگیریم اما تیم سقوط کند دیگر فایده ای ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها