کد خبر: ۲۸۴۲۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۷ دی ۱۳۹۳
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
ابراهیم نکو بیان نمود: کاهش نرخ تورم و یا توقف رشد تورم می تواند به دولت کمک کند که درآینده قدرت خرید مردم را افزایش دهد و دست مزدها و حقوق و مزایا را ترمیم کند که این هم به این زودی ها امکان پذیر نخواهد بود و افزایش دست مزدها در شرایط فعلی هم می تواند موجب افزایش نرخ تورم کند و دولت باید تدبیری کند که افزایش حقوق و دست مزدها منطقی باشد.
ابراهیم نکو دبیر کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم رباط‌‌کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 در خصوص آمار گوناگون دولت از میزان نرخ تورم اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته و همچنین دولت دهم تورم به میزان زیادی افزایش پیدا کرد که این نهایتاً منجر به یک شکاف عمیق بین قدرت خرید مردم و تورم و گرانی شد.



وی افزود: سوالی که مطرح می شود این است که آیا با کاهش بیست درصدی تورم می توان رضایت مردم را کسب کرد؟ که این امکان ندارد چون تورم به قدری افزایش پیدا کرده است که قدرت خرید مردم بسیار کاهش پیدا کرده است و با کاهش نرخ تورم مردم احساس رضایت مندی نخواهند کرد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان نمود: کاهش نرخ تورم و یا توقف رشد تورم می تواند به دولت کمک کند که درآینده قدرت خرید مردم را افزایش دهد و دست مزدها و حقوق و مزایا را ترمیم کند که این هم به این زودی ها امکان پذیر نخواهد بود و افزایش دست مزدها در شرایط فعلی هم می تواند موجب افزایش نرخ تورم کند و دولت باید تدبیری کند که افزایش حقوق و دست مزدها منطقی باشد و کاهش نرخ تورم به گونه ای باشد که این شکاف کم شود و مردم احساس رضایت مندی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها