کد خبر: ۲۸۴۰۲
زمان انتشار: ۰۲:۳۲     ۰۷ آذر ۱۳۹۰
دبيرکل جمعيت پرستاران بحرين:
به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از شبكه خبري العالم) منامه : دبيرکل جمعيت پرستاران بحرين گزارش کميسيون حقيقت ياب بسيوني را در راستاي بهبود وجهه رژيم آل خليفه ارزيابي و تأکيد کرد: در اين گزارش تناقضات فراواني به چشم مي خورد و مردم بحرين نمي توانند به اين گزارش اعتماد کنند.

ابراهيم دمستاني روز يکشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: با توجه به جنايات صورت گرفته در حق کادر پزشکي بحرين گزارش کميسيون بسيوني نتوانسته است اين موارد نقض حقوق بشر را پوشيده نگه دارد. با اين وجود کميسيون مزبور تلاش مي کند تا به نوعي وجهه رژيم بحرين را بهبود ببخشد.

وي افزود: اتهاماتي عليه کادر پزشکي مطرح شده است که از جمله مي توان به اشغال بيمارستان السلمانيه اشاره کرد.

دمستاني گفت: گزارش بسيوني کاملا متناقض است به طوري در اين گزارش طبقات مربوط به بخش اورژانس و مراقبت هاي ويژه را نا صحيح اعلام کرده است در حالي که بخش اورژانس در طبقه اول بيمارستان و بخش مراقبت هاي ويژه در طبقه دوم قرار دارد.

وي افزود: علاوه بر اين رييس بخش مراقبت هاي ويژه در دادگاه شهادت داده است که آنها به طور کامل کنترل بيمارستان را در اختيار داشته اند.

دبيرکل جمعيت پرستاران بحرين اظهار داشت: برخي از برادران اهل سنت بحرين به نفع کادر پزشکي در دادگاه شهادت دادند و در حقيقت برخلاف ادعاهاي رژيم آل خليفه بيمارستان السلمانيه به هيچ عنوان اشغال نشده است و اين شهادت موثقي در مقابل دادگاه نظامي و وکلا و دادگاه مي باشد.

وي افزود: بسيوني به مواردي از نقض قوانين و اتهاماتي اشاره کرد که با جنبه شغلي کادر پزشکي هيچ تناسبي ندارد. به طوري که به دنبال تبرئه پزشکان از موضوع سلاح، به اشغال بيمارستان متهم شده اند. حال بايد اين سؤال را مطرح کرد که 20 نفر کادر پزشکي چگونه مي توانند بدون در اختيار داشتن سلاح، بيمارستان را اشغال کنند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها