کد خبر: ۲۸۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۵ دی ۱۳۹۳
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: تغييراتي که در تيم اميد به وجود آمده با حضور مربيان ايراني باعث شده احساس خوبي نسبت به اين تيم پيدا کنم.

به گزارش پایگاه 598،و به نقل از فارس، حسین فرکی در خصوص دیدار دوستانه سپاهان مقابل ملوان، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری بازی‌های دوستانه شناخت بهتر نسبت به بازیکنان جدیدی است که جذب کرده‌ایم. این دیدار هم دومین بازی دوستانه ما در اردوی کیش بود و امروز آخرین جلسه تمرین خود را انجام خواهیم داد و سایر دیدارهای دوستانه را در اصفهان و تهران انجام خواهیم داد.

وی در خصوص تغییر و تحولاتی که در تیم امید به وجود آمده،‌ تصریح کرد: از آمدن مربیان داخلی به جای مربیان خارجی احساس خوبی دارم. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم اما مربیان داخلی این توانایی و شایستگی را دارند که در این مدت انضباط را بر تیم حاکم کنند و با توجه به ارتباطی که با بازیکنان برقرار می‌کنند بتوانند به اهداف خود هر چه زودتر برسند.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: انتخاب‌های خوبی انجام شده و من به نتیجه‌گیری این تیم امید دارم و خوشبین هستم که بتوانیم نتایج لازم را در مسابقات انتخابی المپیک بدست بیاوریم.

فرکی در خصوص پیروزی یک بر صفر ایران مقابل عراق، و اینکه آیا برگزاری این دیدار با توجه به اینکه احتمال دارد دو تیم در مرحله حذفی به یکدیگر برسند، درست بوده یا خیر، گفت: این دیدار از قبل هماهنگ شده بود و با توجه به اینکه تیم ملی دیدارهای دوستانه نداشته بود تعهدی وجود داشت که این بازی انجام شود. به هر حال هر بازی شناخت خوبی به کادر فنی در بخش‌های مختلف می‌دهد. کادر فنی تیم ملی هم در نیمه اول اولویتش روی بازیکنانی بود که در لیگ بازی کردند و آنها هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در ادامه بازی نفراتی جایگزین شدند که بازیکنان اصلی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را تشکیل می‌دادند. عملکرد تیم ملی به خصوص در نیمه اول بسیار خوب بود و در مجموع بازی متعادلی را شاهد بودیم. عراق هم یک پنالتی از دست داد و به نظر می‌رسید که شرایط و نتیجه بازی در یک سطح بود. ضمن اینکه دو تیم قصد نداشتند دست یکدیگر را رو کنند اما این پیروزی روحیه خوبی به بازیکنان ما می‌دهد و این را به فال نیک می‌گیریم.

وی در خصوص اهداف سپاهان، تصریح کرد: با توجه به افتخارات و قدرت سپاهان تلاش می‌کنیم تا در آسیا گام‌های محکمی برداریم و به دنبال قهرمانی هم هستیم. امیدوارم که بتوانیم به این موضوع دست پیدا کنیم و عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها