کد خبر: ۲۸۳۶۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۱۵ دی ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «با این دفاعی که تیم ایران انجام می دهد، سخت است در جام ملتها رتبه خوبی به دست آوریم.»

به گزارش پایگاه 598، میلاد فخرالدینی درباره شرایط استقلال در جزیره کیش اظهار داشت: «شرایط خوبی داریم. تمرینات پرفشاری را دنبال می کنیم. روزی سه نوبت تمرین می کنیم تا آماده مسابقات لیگ شویم.»

 

وی درباره تمرینات هوازی استقلال در ساعات اولیه صبح تاکید کرد: «این مساله بسیار مفید است. از نظر بدنی ما را در شرایط خوبی قرار می دهد. درست است آن موقع صبح بیدار شدن سخت است اما در آینده و با کسب نتایج خوبی برایمان شیرین می شود.»

 

مدافع استقلال درباره بازی های تدارکاتی عنوان کرد: «در جریان این موضوع نیستم اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که بازی دوستانه نیز در جزیره کیش برگزار کنیم و به هماهنگی خوبی برسیم.»

 

فخرالدینی درباره دیدار تیم ملی ایران مقابل عراق خاطرنشان کرد: «بازی بدی نبود. تیم ملی توانست در این مسابقه به پیروزی برسد و این برد کمک می کند تا تیم ملی قبل از شروع رقابت های جام ملت ها با روحیه خوبی به دیدار با بحرین فکر کند.»

 

وی درباره شانس موفقیت تیم ملی در استرالیا افزود: «با این شرایط خیر، با این دفاعی که تیم ایران انجام می دهد، سخت است رتبه خوبی به دست آوریم. نباید جلوی تیم هایی مثل عراق و بحرین دفاع کنیم چون به مشکل می خوریم.»

 

فخرالدینی در پایان درباره جوانگرایی در تیم ملی گفت: «بازیکن جوانی به ترکیب تیم ملی اضافه نشده است. در ترکیب 11 نفره تیم ملی نهایتا یک بازیکن جوان حضور دارد و نمی شود نامش را جوانگرایی گذاشت.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها