کد خبر: ۲۸۳۶۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۵ دی ۱۳۹۳
اعتقاد شخصي خودم اين است كه اگر بيك‌‌زاده كمي باهوش باشد، مي‌تواند سال‌ها مرد شماره يك خط دفاع استقلال به عنوان مدافع مياني باشد چون هم از قد و هيكل و سرعت مناسب برخوردار است
خبرورزشی نوشت: استقلال با سفر به جزیره کیش به دور از هیاهو تمریناتش را برای حضور موفق در نیم‌فصل دوم پی گرفته است اما در همین‌ گیر و دار هنوز نقل و انتقالات زمستانی تیم در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارد به خصوص وقتی برخی اعضای هیأت‌مدیره باشگاه نسبت به عدم همفکری کادرفنی با کمیته نقل و انتقالاتی باشگاه اعتراض داشتند.

سرمربي استقلال هم وقتي ديد اين ماجراها نقل محافل شده در واكنش به انتقادات مدعي شد تمامي خواسته‌هايش در نقل و انتقالات زمستاني عملي شده و او با فراغ بال مشغول آماده‌سازي تيم است. در ميان صحبت‌هاي سرمربي استقلال چند نكته كليدي نهفته است، نكاتي كه نشان مي‌دهد اين مربي در فكر ايجاد تغييرات بنيادين در تركيب اصلي استقلال است.

اميرحسين صادقي يكي از پر سر و صداترين بازيكنان استقلال در نقل و انتقالات زمستاني بود چون سرمربي تيم نام او را در ليست فروش گنجاند اما باشگاه مخالفت كرد تا او در تيم بماند. وقتي اين مدافع ملي‌پوش در تيم ماند و استقلال هم قيد جذب دفاع خارجي را زد، عملاً همگان تصور كردند اين بازيكن همچنان يكي از بازيكنان اصلي در نيم‌فصل دوم خواهد بود اما سرمربي استقلال بار ديگر با حمله به اين بازيكن ملي‌پوش نشان داد روي بازي دادن به صادقي حساب باز نكرده است به خصوص كه اعتقاد دارد ساير نفرات از جمله هاشم بيك‌‌زاده در دفاع وسط كارايي بسيار بيشتري از اميرحسين دارند. گفته مي‌شود قبل از سفر استقلال به كيش وقتي از قلعه‌نويي پرسيده شد با عدم جذب مدافع جديد باز هم صادقي را بازي مي‌دهد يا نه؟! او پاسخ داد: «اعتقاد شخصي خودم اين است كه اگر بيك‌‌زاده كمي باهوش باشد، مي‌تواند سال‌ها مرد شماره يك خط دفاع استقلال به عنوان مدافع مياني باشد چون هم از قد و هيكل و سرعت مناسب برخوردار است، هم از نظر بازيخواني مي‌تواند يك سر و گردن بالاتر از ساير مدافعان باشد».

نكته ديگري كه ثابت مي‌كند اميرحسين صادقي در نيم‌فصل دوم جايي در تركيب اصلي استقلال ندارد و بايد خود را آماده نيمكت‌نشيني كند به تعريف و تمجيدهاي سرمربي از رضا عنايتي برمي‌گردد؛ «يكي از عوامل بازگرداندن رضا اين است كه ما داخل زمين بازيكني كه بار روحي و رواني و وزن تيم را بالا ببرد، نداشتيم. به همين دليل عنايتي را به عنوان كاپيتان تيم آورديم چون هم مقبوليت خوبي دارد، هم بازيكن فرصت‌طلبي است. من فكر مي‌كنم با آمدن رضا عنايتي، مشكل رهبري داخل زمين هم برطرف شود تا ضعف بزرگ نيم‌فصل نخست استقلال پوشش داده شود». طعنه‌اي به اميرحسين صادقي در ادامه طعنه‌هاي قبلي آن‌هم از سوي سرمربي استقلال نشان مي‌دهد او اصلاً از شاگرد سال‌هاي قبل خود رضايت ندارد. حتي نزديكان اين مربي هم ادعا مي‌كنند وقتي اميرحسين براي آخرين بار با سرمربي استقلال صحبت كرد تا سوءتفاهمات براي ماندن در تيم از بين برود، با اين جمله روبه‌رو شد كه بايد جنبه نيمكت‌نشيني را داشته باشد چون ديگر يار ثابت او نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها