کد خبر: ۲۸۳۴۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۴ دی ۱۳۹۳
بعد از اتفاقاتي که براي باشگاه راه آهن افتاد تيم هاي پايه اين باشگاه منحل شده و تعدادي از بازيکنان پايه امروز به باشگاه رفتند و خواهان روشن شدن وضعيت شان شدند.
به گزارش پایگاه 598، افشین بلاشی سرمربی تیم جوانان راه آهن در همین خصوص به "ورزش سه" گفت: در این چند روز بازیکنان تیم های پایه تماس هایی با مسوولان باشگاه و آقای لطیفی داشتند که آنها اعلام کردند باشگاه دیگر توانایی اداره کردن تیم های پایه را ندارند. فدراسیون هم تیم های پایه راه آهن را کنار گذاشتند. در واقع این قانون است اگر تیمی 3 هفته در مسابقات حاضر نشود بصورت اتوماتیک وار از مسابقات خارج می شود و حتی راه آهن را از جدول خارج کردند. آقای لطیفی اعلام کردند توانایی اداره کردن تیم های پایه را ندارند. تا زمانی که آقای استیلی در باشگاه بودند با هر مشکلاتی بود تیم های پایه را به دندان کشیدند. اما در این یک ماه تیم های پایه حتی تمرین نمی کنند . بچه ها هم امروز جلوی باشگاه رفتند و به آنها جواب سربالا دادند.

او ادامه داد: خواهش می کنم مسوولان به تیم های پایه راه آهن رسیدگی کنند چون وضعیت 150 بازیکن نامشخص است . راه آهن شناسنامه فوتبال تهران است و این تیم ها در فوتبال سازندگی می کردند و واقعا باید به این باشگاه ها توجه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها