کد خبر: ۲۸۳۱۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۱۳ دی ۱۳۹۳
باشگاه راه‌آهن دچار مشکلات فراواني شده و جديدترين مساله اي که مورد توجه قرار گرفته قرارداد بازيکنان جديد است.
به گزارش پایگاه 598 سرمربی راه آهنی ها معتقد است که در این بین هیچ تخلفی را مرتکب نشده و امیدوار است تمام مشکلات به زودی زود حل شود.

دست انداز باشد کوتاه نمی‌ آیم
من بعد از مصاحبه ای که آقای علیپور  انجام داده بود به کمیته انضباطی آمدم. ایشان گفته بود که من حکم سرمربیگری ندارم و خودم را سرمربی معرفی کردم. در حالی که حکم من توسط باشگاه داده شده است و من کاملا با اختیار باشگاه هدایت این تیم را برعهده گرفتم. البته در حالی به کمیته انضباطی آمدم که خود آقای علیپور حضور نداشت .زندگی من کاملا مشخص است تا الان سالم زندگی کردم و با افتخار به این راه ادامه می‌ دهم ولی اگر قرار است دست اندازی در کار من پیش بیاید قطعا کوتاه نمی‌ آیم.

آمده بودم ابهامات را برطرف کنم
داستانی که راجع به قرارداد بازیکنان پیش آمده و آقای علیپور گفت که قرارداد بازیکنان 12هزار تومان است، واقعیت این است که ما پول نداریم. در ضمن این را هم بگویم که بستن قراردادها من نبودم بلکه آقای عابدینی بوده پس نمی‌ توانم در این مورد نظری بدهم ولی این را بگویم که با افتخار در خدمت آقای علیپور رئیس کمیته اخلاق فدراسیون هستم. امروز هم در حالی به اینجا آمدم که از من درخواست نکرده بودند فقط آمده بودم که یکسری ابهامات را برطرف کنم.

مسوول امور فنی هستم
بازیکنان امروز هم به احترام من سر تمرین آمده بودند ما هم دنبال این هستیم که ببینیم قرار است چه اتفاقی در دادستانی بیافتد و می‌ خواهیم کارها را خیلی خوب پیش ببریم. من در واقع اینجا امور فنی را در دست دارم و اگر مشکلی هست مدیرعامل، دادستانی یا مسوولان دیگر باید به آن رسیدگی کنند.

باشگاه تخلف کرده باشد به من مربوط نمی‌ شود
در مورد بازیکنان جدیدی که جذب کردیم و حرف و حدیث های زیادی درباره آن گفته می‌ شود، باید بگویم که کل داستان این است که بازیکنان جدید را بازیکنان تیم خودم مثل بهادر عبدی (کاپیتان تیم)، مهدی زارعی، ابراهیمی کریمی به من معرفی کردند تا ببینم اگر به دردم می‌ خورد آنها را بردارم حالا اینکه در این بین باشگاه تخلف کرده یا اینکه این مساله حرفه ای نبود دیگر به من مربوط نمی‌ شود. همیشه گفته ام اخلاقیات از هر چیزی برای من مهمتر است. آقای علیپور را انسان خوبی می‌ دانم می‌ تواند در این زمینه تصمیم گیری کند و هر جا شک داشت به من بگوید تا ابهامش را برطرف کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها