کد خبر: ۲۸۲۹۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۳ دی ۱۳۹۳
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دارم سختي مي‌كشم و روزهاي خوبي ندارم. چند روز پيش هم كه اوضاع بدتر شد. فقط مي‌خواهم برايم دعا كنيد.

به گزارش پایگاه 598، همایون بهزادی، مهاجم گلزن اسبق تیم ملی این روزها حال و روز خوبی ندارد و به گفته خودش، شرایط سختی را سپری می‌کند. گلزن پیشین تیم ملی که در فینال جام ملت‌های 1968 گل قهرمانی را برای ایران به ثمر رساند،‌ با ما هم‌صحبت شد.

كمي از خودتان بگوييد، آيا از روند بهبودي‌تان راضي هستيد؟
حال و روزم خوب نيست. از مردم بخواهيد برايم دعا كنند. دارم سختي مي‌كشم و روزهاي خوبي ندارم. چند روز پيش هم كه اوضاع بدتر شد. فقط مي‌خواهم برايم دعا كنيد.

كمي از حضورتان در تيم ملي و قهرماني در جام ملت‌هاي آسيا برايمان بگوييد.
من با تيم ملي دو دوره قهرماني را تجربه كردم. بار اول سال 1968 بود كه در تهران جام را بالاي سر برديم. حريف فينال ما رژيم اشغالگر قدس بود. خوشحالم كه آن بازي را با گلي كه من زدم، برنده و قهرمان آسيا شديم. در بانكوك 1972 هم حضور داشتم و در فينال به كره جنوبي خورديم و حسين كلاني در آن مسابقه گل‌هاي حساسي زد و به جام رسيديم. اين دو دوره را هرگز فراموش نمي‌كنم.

حالا هم تيم ملي راهي جام ملت‌هاي آسيا شده و فكر مي‌كنيد بتوانيم به جام برسيم؟
من آرزو مي‌كنم اين بچه‌ها موفق باشند و تيم ملي را پس از سال‌ها به قهرماني برسانند. اين كار با توجه به هوش و استعداد بچه‌ها امكان‌پذير است و ما اگر خودمان باشيم و انگيزه‌مان را از دست ندهيم، قطعاً مي‌توانيم كارهاي بزرگي انجام دهيم.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها