کد خبر: ۲۸۲۸۹
زمان انتشار: ۰۶:۳۵     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
صفحه اصلی » درخواست انقلابیون بحرین برای تحقیقات بین‌المللی
سخنگوي ائتلاف انقلابيون14 فوريه بحرين با تاکید بر مستقل نبودن کميته حقیقت یاب به ریاست بسيوني، خواستار حضور کمیته ای بین المللی در این کشور شد.

"عبدالرؤوف الشايب" به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از شبكه العالمتأکيد کرد: جوانان انقلابي از زمان تشکيل کميته بسيوني درباره بي طرفي و توانايي آن براي ايجاد راه حل هاي واقعي  ترديد جدی دارند، چر اکه این کميته ازسوي پادشاه بحرين به طور مستقيم انتخاب شده است.

وی افزود: ملت بحرين پادشاه اين کشور را مسئول اصلي نقض قوانين و حقوق بشر در کشور مي دانند.

شايب خاطرنشان کرد: دولتي که اين کميته را تشکيل داده است بايد به همه خواسته هاي آن پاسخ دهد. اما واقعيت چيز ديگري است و اين امر نشان مي دهد که کميته مذکور نتوانسته است به  وظيفه اش عمل کند.

الشايب در بخش ديگري ازاظهاراتش خاطرنشان کرد: دولت بحرين وکميته بسيوني به عدم مداخله خارجي ها دربحرين اذعان کردند و اين مسئله سؤالاتي زیادی  را درباره هدف از حضورارتش عربستان و نيروهاي سپر جزيره در بحرين مطرح می کند.

الشایب تاکیدکرد: همه مي دانند که اين نيروها فقط براي سرکوب اعتراضات مردمي در بحرين وارد شدند.

شايب با تاکید بر ضرورت خروج نیروهای سعودی ازبحرین خاطر نشان کرد: حال که دست داشتن آل خلیفه در جنایت های بیشمار علیه مردم برای تمامی  دنیا آشکارگشت، رژیم باید هرچه زودتر از قدرت کناره گیری کرده و زمينه براي تعيين سرنوشت ملت بحرين فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها