کد خبر: ۲۸۲۶۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۴۹     ۱۱ دی ۱۳۹۳
معاون وزیر نفت در امور مهندسی؛ ابلاغ شیوه نامه حمایت از تولید داخلی و شفاف سازی معاملات از سوی وزیر نفت را بزرگترین سند حمایتی وزارت نفت در دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: انجمن سازندگان در این زمینه یار و همراه معاونت بوده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا ؛ عماد حسینی تصریح کرد: وزارت نفت برای حمایت ازتولید داخل جدی است و اقدام و دستور وزیر درخصوص شیوه نامه های حمایتی و دستورالعمل ها و دیگر اقدامات حمایتی از زمان شروع دولت یازدهم، اولویت برای تولید داخل این تجهیزات را نشان می دهد.

وی باتاکید برادامه برنامه های حمایت ازساخت داخل ازسوی وزارت نفت، گفت: برداشتن گامهای بعدی برای حمایت از سازندگان تجهیزات صنعت نفت در دستور کار است و همه اقدامات انجام شده بدون حضور و همراهی انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت به نتیجه نمی رسید و نخواهد رسید.
  معاون وزیر نفت با اشاره به نشست های مشترک وزیر با شرکتهای داخلی واهمیت دادن به نظرات وخواسته های آنهاگفت:در دوره مسئولیت آقای زنگنه، تمامی موضوعات با درنظرگرفتن شرایط شرکت های داخلی بررسی وحتی بسیاری ازنشست های تخصصی با حضور نمایندگان بخش خصوصی انجام شده است.

وی اجرای سامانه الکترونیکی برای ایجاد وندورلیست واحد را ماموریت مهم این معاونت عنوان و بر اجرای دقیق و صحیح آن تاکید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها