کد خبر: ۲۸۲۵۴۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۱۱ دی ۱۳۹۳
سرمربي تيم اميد گفت: من تجربه لازم را در مربيگري ندارم و به همين دليل همه به من کمک کنند تا تيم اميد را موفق کنم اگر اشتباهي در کار من وجود داشت بايد گوشزد شود تا به يک موفقيت ملي برسيم.

به گزارش598،و به نقل از تسنیم،  محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص فعالیت خودش در این تیم، گفت: باید همه کمک کنیم تا تیم امید موفق شود کاری که ما انجام دادیم این‌گونه بوده که تجربه، علم و نیروی جوانی را در تیم امید داشته باشیم تا به تیم امید کمک شود. باید آسیب‌شناسی کنیم که چرا قبلا نتوانسته‌ایم به المپیک راه پیدا کنیم و اشتباهاتی که انجام داده‌ایم را دیگر تکرار نکنیم به همین دلیل آقای مایلی‌کهن به عنوان مدیرفنی در تیم ما حضور دارد تا اشتباهات ما را گوشزد کند. از تمام مربیان نیز می‌خواهم هر جا که ما اشتباه رفتیم به ما اعلام کنند. من آدم مشورت‌پذیری هستم و امیدوارم اشتباهاتم را به بنده گوشزد کنید.

وی ادامه داد: سعی کردیم در تیم امید به صورت علمی کار کنیم و مجید صالح که یک مربی علمی است و حتی تجربه سرمربی‌گری را هم دارد به تیم ما کمک می‌کند. در گزینش بازیکنان نیز سعی می‌کنم افرادی که شایسته هستند را انتخاب کنم نه کسانی که در گاهی مواقع با ارتباط در تیم امید حاضر می‌شدند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با انتقاد از اخلاق و ادبیات فوتبال در رسانه‌ها اظهار داشت: باید ادبیات فوتبال را هم عوض کنیم و من می‌خواهم به این موضوع کمک کنم. درست نیست که 2 مربی بخواهند در رسانه‌ها یکدیگر را به چالش بکشند که هر روز یکی علیه دیگری مصاحبه کند. اکنون که کار فراتر هم رفته است و می‌بینیم که یک مربی و بازیکن هر روز علیه یکدیگر صحبت می‌کنند و این به هیچ وجه برای فوتبال خوب نیست. باید سعی کنیم یک نماینده خوب برای فوتبال باشیم و با ادبیاتی مناسب رفتار کنیم.

خاکپور در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: من تجربه لازم را در مربیگری ندارم و به همین دلیل همه به من کمک کنند تا تیم امید را موفق کنم اگر اشتباهی در کار من وجود داشت باید گوشزد شود تا به یک موفقیت ملی برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها