کد خبر: ۲۸۲۳۶۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۰ دی ۱۳۹۳
صبا يکي از کم خبرترين تيم ها در فصل نقل و انتقالات بود. اين تيم در نقل و انتقالات نيم فصل مارکو، احمد مهدي زاده و محسن بيات را از دست داد و تنها يک بازيکن گرجستاني به ترکيب تيمش اضافه کرد.
به گزارش598،با این حال مهدی تارتار سرمربی صبا در گفت‌وگو با "ورزش سه" امیدوار است که تیمش بتواند جایگاه فعلی اش در جدول رده‌بندی در آخر فصل حفظ کند: ما با توجه به بضاعتمان در فصل نقل و انتقالات عمل کردیم و من از روز اول هم شرایط این تیم را می دانستم. این را در نظر بگیرید که ما الان رتبه خوبی در جدول داریم و می‌ خواهیم در پایان فصل همین رتبه را حفظ کنیم. به دلیل شرایطی که در جدول داریم خیلی جای نگرانی وجود ندارد.

او در مورد بازیکن گرجستانی که به تیمش اضافه شده هم گفت: این بازیکن تستی بود و ما هم از عملکرد او خوشمان آمد و قرارداد امضا کردیم. فکر می‌ کنم این بازیکن می‌ تواند بخشی از مشکلات ما را حل کند و من کلا از جذب ایشان راضی هستم.

سرمربی صبا قبول دارد که کار تیمش برای نیم فصل دوم سخت است: با توجه به مهره هایی که از تیم ما جدا شدند، قبول دارم کار ما سخت تر از نیم فصل اول است ولی ما اصلا ناامید نیستیم. می‌ دانیم در این شرایط باید بیشتر تمرین کنیم و بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم روند صعودی تیم را در نیم فصل دوم هم حفظ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها