کد خبر: ۲۸۲۳۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۱۰ دی ۱۳۹۳
احمد آل‌نعمه که در دوران حضورش در تراکتورسازي دچار مصدوميت شد در اين مدت و تا قبل از شروع تمرينات فولاد به طور انفرادي تمرين کرد تا بدنش به شرايط آمادگي برسد.

آل‌نعمه در مورد شرایط خودش به "ورزش سه" گفت: با وجود اینکه در این تعطیلات به مسافرت رفته بودم صبح ها تمرین می‌ کردم. موقعی که هنوز به مسافرت نرفته بودم فقط دو جلسه تمرین انجام ندادم وگرنه منظم تمرین کردم. البته اینکه آدم با تیم و گروهی تمرین کند خیلی فرق می‌ کند. امروز هم دومین جلسه تمرینی فولاد است، از لحاظ بدنی هنوز به صددرصد نرسیده ام ولی در فرصت باقی مانده حتما می‌ رسم.

او در مورد جذب قاضی و مسلمان نظرش را اینگونه بیان کرد: خریدهای ما خوب و با کیفیت هستند. مسلمان را که من از شما شنیدم، قاضی هم سابقه بازی در اهواز را دارد و از محبوبیت خاصی در اینجا برخوردار است. هر دوی این ها می‌ توانند به فولاد در نیم فصل دوم کمک کنند.

وقتی از آل‌نعمه سوال شد با توجه به مصدومیت منتظری امید نداشت به تیم‌ملی دعوت شود پاسخ داد: واقعا امید داشتم دعوت شوم شاید دلیل دعوت نشدنم تعطیلات بود. اگر در کوران مسابقات بودم شاید الان من هم در تیم‌ملی حضور داشتم شاید مسوولان تیم‌ملی احساس کردند چون من مصدوم بودم تمرینات لازم را نداشتم بنابراین اسمی از من در لیست نیاوردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها