کد خبر: ۲۸۲۰۰۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۰۹ دی ۱۳۹۳
مسئول کميته نقل و انتقالات سازمان ليگ به تيم هاي ليگ برتري هشدار داد.
به گزارش598،شهبازی در گفت و گو با "ورزش سه" درباره آخرین مهلت نقل و انتقالات گفت: زمان نقل و انتقالات از قبل مشخص بوده و دو روز هم تمدید شده است. تا پایان وقت اداری امروز که ساعت 16:30 است طبق مقررات کارم را انجام می دهم و بعد از آن هر گاه احساس کنم خسته ام می روم زیرا فراتر از آن ساعت برای ثبت قراردادها تکلیف و وظیفه ای ندارم.بیکار نیستم که تا نیمه شب قرارداد ثبت کنم.پس تیم ها باید در موعد مقرر برای ثبت قراردادهایشان اقدام کنند کما اینکه نباید اجازه می دادند کار به روز و لحظات آخر بکشد.

وی درباره اینکه ملاک رسمیت یک نقل و انتقال چیست گفت: قراردادی اعتبار دارد که امروز در سازمان لیگ به ثبت برسد وگرنه به صرف ثبت قرارداد در باشگاه یا هیات فوتبال نمی توان آن را نهایی و تمام شده دانست و هر قراردادی که امروز در سازمان لیگ به ثبت نرسد رسمیت ندارد.

او در خصوص تعداد بازیکنان جذب شده هر تیم هم اظهار داشت: هر تیم می تواند 6 بازیکن جدید جذب کند اما اگر فهرست آنها جای خالی نداشته باشد باید ابتدا فسخ قانونی بازیکنانی را که از لیست خارج کرده اند را ارائه دهند بعد قراردادها ثبت شود. تیم ها در طول فصل سه سهمیه آزاد فیفا دارند که هر تیمی استفاده نکرده باشد و لیست آن جای خالی داشته باشد خارج از مهلت نقل و انتقالات هم می تواند آن را استفاده نماید.به جای بازیکنان سرباز که معافیت شان باطل شده هم طبق دستورالعمل هیات رییسه سازمان لیگ می توان مانند سهمیه آزاد فیفا عمل کرد.

او درباره بازیکن آزاد تصریح کرد: بازیکنی آزاد محسوب می شود که به محض اتمام مهلت نقل و انتقالات ما ، با تیمی قرارداد نداشته یا فسخ کرده باشد و اگر بعد از آن فسخ کند آزاد محسوب نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها